Svoris numesti pcos, Ką daro, kad sunku prarasti svorį su PCOS?

Kai kurie dietologai turi PCOS ir svorio metimo patirties. Usevičiūtė sugalvojo verslo idėją — ėmė ir nusipirko daugiabutį, jį suremontavo ir nutarė dalį butų parduoti. Tuomet ir nusprendžiau, kad pagaliau reikia pradėti kažką daryti su antsvoriu!

Visada vaikščiokite su vandens buteliu šalia, kad apskaičiuotumėte, kokį kiekį suvalgote per dieną. Valgykite mažai kalorijų turinčius patiekalus. Tie, kurie turi PCOS ir nori numesti svorio, turi kontroliuoti porcijų dydžius, maisto rūšis ir kalorijų kiekį. Idealu yra sumažinti šį suvartojimą kalorijų per dieną, o tai padeda sumažinti apie g svorio per savaitę.

Fresh articles

Laikykitės šio patarimo ir sukursite kalorijų savaitės kalorijų deficitą - taigi prarasite beveik svarą. Negalima sumažinti daugiau nei kalorijų ir valgyti mažiau nei 1 per dieną, nes kitaip pasireikš mitybos nepakankamumas. Jei tikrai norite numesti svorio, pradėkite užsiimti daugiau fizinio aktyvumo, užuot sumažinę tiek kalorijų. Idealu yra bandyti numesti nuo g iki 1 kg per savaitę. Tie, kurie peržengia tai, galų gale pamiršta savo sveikatą.

Gaminkite sveikus užkandžius.

svoris numesti pcos

PCOS sergančios moterys, valgydamos maistą, gali šiek tiek alkti. Laimei, jūs vis dar turite laisvę gaminti keletą užkandžių - tol, kol juose gausu liesų baltymų ir juose yra skaidulų.

  • Jon Gabriel Tam, kad numestum svorį, reikia ne kalorijas skaičiuoti, o stabilizuoti savo hormoninį foną.
  • Alerginė vaikų reakcija į pieno maistą "Agusha" - Galia, Bruselių daigų svorio tyrimas

Šis maistinių medžiagų derinys suteikia organizmui sotumo iki kito valgymo laiko. Būk atsargus! Kartkartėmis užkandžiauti yra puiku tiems, kurie praleidžia daugiau nei keturias ar penkias valandas be didesnių patiekalų arba prieš ar po treniruotės, tačiau nenaudinga valgyti ką nors lengvo, jei kitas valgis trunka mažiau nei valandą.

Suvartokite šiuos pavyzdžius: morkas ir hummus, salierus ir žemės riešutų sviestą, mažą obuolį ir riekelę sūrio arba nedidelį graikišką jogurtą su trupučiu vaisių.

svoris numesti pcos

Kai kurios moterys, turinčios policistinių kiaušidžių sindromą, susiduria su sunkumais numesti svorio dėl įvykusių hormoninių ir cheminių pokyčių. Tokiais atvejais padeda daugiau fizinio aktyvumo, nes tai pagreitina medžiagų apykaitą ir sudegina kalorijas.

Mityba ir svorio netekimas su PCOS

Kasdien darykite mažiausiai 30 minučių vidutinio sunkumo aerobikos pratimų. Idealu yra pasiekti iš viso minučių per savaitę. Jei įmanoma, praleiskite daugiau laiko darydami aerobinius pratimus, kad gautumėte dar didesnę naudą. Pradėkite nuo mažo poveikio pratimų, tokių kaip vaikščiojimas, ir palaipsniui didinkite intensyvumą. Jūsų kūno rengyba po truputį pagerės, be to, apsisaugosite nuo nelaimingų atsitikimų ir galimų sužalojimų.

Išbandykite įvairius aerobikos pratimus, kol rasite modalumą, kurį jums patinka atlikti.

Dietos vadovas PCOS numesti svorio

Kai disciplina yra maloni, disciplina yra lengviau. Vaikščiojimas, bėgimas, važiavimas dviračiu, šokiai, žygiai ir plaukimas yra vieni geriausių aerobikos pratimų pavyzdžių. Atlikite svorio treniruotes. Norėdami pamatyti savo sveikatos pažangą ir patobulinimus, du kartus per savaitę turite treniruotis bent 25 minutes.

Ši veikla pagreitina medžiagų apykaitą, o tai padeda palaipsniui mažinti PCOS turinčių moterų svorį.

Pagrindinis insulino uždavinys yra skatinti riebalų saugojimą ar svorio augimą. Palyginti su moterims, neturinčioms PCOS, moterys, turinčios būklę, turi aukštesnį insulino lygį. Nenuostabu, kad moterims, kurioms yra PCOS, pasireiškia greitas svorio padidėjimas nuo 20 iki 30 svarų, nepaisant sveikos mitybos ir fizinio krūvio.

svoris numesti pcos

Insulinas taip pat yra apetito stimuliatorius, todėl daugelis moterų, sergančių PCOS, kovoja su intensyvia, beveik neatidėliotina angliavandenių ir saldumynų troškimo. Aukštas insulino lygis taip pat gali prisidėti prie išbėrimo ar emocinės mitybos.

svoris numesti pcos

Nepaisant sunkumų, su kuriais susiduria moterys, kurioms pasireiškia PCOS, kad galėtų valdyti jų svorįsveikatos priežiūros paslaugų teikėjai dažnai sako, kad jie numesti svorio. Taip yra todėl, kad svorio netekimas pagerina menstruacinį reguliavimą ir metabolinius parametrus.

svoris numesti pcos

Štai keletas būdų, kaip padėti. Gyvenimo pokyčiai Pagrindinis moterų, sergančių PCOS, gydymo metodas yra susijęs su gyvenimo būdo pokyčiais, susijusiais su jūsų mityba, fizine veikla, miegoti ir gebėjimu geriau valdyti stresą. Nestabilūs hormonai taip pat linkę padaryti PCOS moterims per daug sutrikimų.

Related Content

Ilgainiui nutukimas gali padidinti įvairių pavojingų lėtinių ligų riziką. Taigi, svorio mažinimas yra vienas iš svarbiausių PCOS simptomų kontrolės ramsčių.

  1. Užsisakyti svorio metimo injekcijas
  2. Numesti 4 kg per savaitę svorio netekimas
  3. Yra gera priežastis, kodėl tiek daug žmonių kovoja dėl jų svorio, o tai susiję su hormono insulinu.
  4. Policistinių kiaušidžių sindromas (PCOS) | Gandro Gidas
  5. KAIP NUMESTI SVORIO NAUDOJANT PCOS: 6 ŽINGSNIAI (SU NUOTRAUKOMIS) - PATARIMAI -

Kokios yra PCOS rekomendacijos dėl dietos? Dietos vadovas PCOS numesti svorio 1. Padaryti sveiką mitybos planą PCOS yra susijęs su insulino kiekio padidėjimu, kuris gali padidinti cukraus kiekį kraujyje ir sukelti atsparumą insulinui.

Taigi, jūs turite pradėti riboti didelį angliavandenių maistą, net jei galite jį visiškai išvengti. Vis dėlto manoma, kad dėl šio sindromo gali būti kaltas paveldimumas. Mat policistinių kiaušidžių sindromas paprastai būdingas tam tikrose šeimose, ir itin retas — kitose.

Jeigu moterys Jūsų šeimos linijoje turėjo nereguliarius ciklus arba kentėjo nuo diabeto, rizika turėti PCOS Jums taip pat padidėja.

Bruselių daigų svorio tyrimas

PCOS gali būti paveldima tiek iš mamos, tiek iš tėvo pusės. Yra daugybė šios ligos simptomų, tačiau vienai moteriai paprastai pasireiškia tik dalis jų: Spuogai Kūno svorio padidėjimas antsvoris ir sunkumai bandant numesti svorio Padidėjęs veido ir likusio kūno plaukuotumas. Dažnai moterims išauga tamsesni plaukai ant veido ir storesni plaukai ant krūtinės, pilvo ir nugaros Plaukų netekimas viršugalvio srityje Nereguliarūs periodai.

Dažnai moterys, kenčiančios nuo PCOS, turi mažiau nei 9 periodus per metus.