Saldainiai man padėjo mesti svorį. Valgyti saldumynus ir numesti svorio? Įmanoma, jei žinote paslaptį!

Su saldainiais atsargiai — ten jau gali būti primalta visokio šlamšto nuo bulvių traškučių iki riešutų ir visokių palmių aliejų. Idealiausiai tinka košės, tačiau ne užpilamos, ne greitai verdamos, ne dribsniai, o neskaldytų grūdų košės. Nes ten yra geras derinukas — daug miltų, daug sūrio ir dar kokio saliamio gali būti pridėliota. Tai ir nelabai ką valgiau 2 savaites, o po jų jau buvau netekęs 2 kg. Supratau, kad galima kitaip gyventi. Prisiminkim vėl tai, ką kalbėjom — aišku, kad geriau yra all around sveika mityba.

Kad numestumėte svorio, nebūtina visiškai atsisakyti saldumynų. Tereikia laikytis tam tikrų taisyklių.

saldainiai man padėjo mesti svorį

Turbūt jau teko girdėti, kuo gali būti kenksmingi greitai pasisavinami angliavandeniai ir riebus maistas. O ką žinote apie saldumynus? Vis dėlto jų visiškai atsisakyti nėra gerai.

Daugiau šokolado — mažiau svorio Kaip rodo tyrimo, kuriame dalyvavo 15 tūkstančių savanorių, rezultatai, žmonės, kurie reguliariai valgo saldumynus ir šokoladą, paprastai yra mažiau linkę į nutukimą, jų kūno masės indeksas būna mažesnis, o medžiagų apykaita aktyvesnė nei tų, kurie visiškai atsisako saldumynų.

Kodėl taip yra? Tyrėjai mano, kad visa tai yra susiję su stresu, o tiksliau — jo nebuvimu.

saldainiai man padėjo mesti svorį

Jei saldumynai draudžiami, jaučiamės nejaukiai, mūsų kūnas patiria stresą. Dėl to anksčiau ar vėliau suvalgysime draudžiamus saldainius, tačiau vietoj naudos gausime papildomą kortizolio porciją, kenkiančią tiek figūrai, tiek sveikatai. Tyrėjai mano, kad daug naudingiau leisti sau saldumynus — kiekvieną dieną, bet po truputį.

saldainiai man padėjo mesti svorį

Kaip valgyti saldumynus, kad numestumėte svorio? Yra keletas paprastų taisyklių, kurių laikydamiesi galite mesti svorį, nedrausdami sau mėgstamų saldumynų.

saldainiai man padėjo mesti svorį

Taigi, jei bandysite suvalgyti ne daugiau kaip kalorijų per dieną, tada iš saldainių ar šokolado gautų kalorijų turėtų būti ne daugiau kaip Desertą geriausia valgyti ryte, kai mūsų medžiagų apykaita ypač aktyvi. Deserto jokiu būdu neturėtumėte pakeisti maistu ar užkandžiu — geriausia jį valgyti po pusryčių ar priešpiečių.

saldainiai man padėjo mesti svorį