Numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Svorio metimas apverstas spenelis, simondsijų, persikų, alyvuogių ekstraktai padės padaryti krūtį elastingą. Tai apima veiklą, kuri priverčia mus prakaituoti, ir dusulio jausmą. Iš pradžių nebus paprasta kiekvieną pratimą kartoti po 20 kartų, tad pradėkite nuo mažesnio krūvio — pirmą dieną darykite pratimus po kartus, antrąją — po 10, trečią — po 15 ir t. Dažnai girdimas klausimas — kaip man numesti svorio? Kaip numesti svorio greitai su forskolin October 8, Elma Wulandari Forskolin Leave a comment Jūs turite iš tikrųjų greičiausiai galvą dėl forskolinas pašalinti metu m, bet galbūt nežinoma tiksliai, kaip ekstraktas yra naudinga svorio.

Bet kokio amžiau vyrai gali kaupti krūtinė riebaluo tai kai kuriem kelia vargą ir gėdą. Dažnai ši ituacija yra lengvai pakeičiama arba laikui bėgant avaime išnyk ta. Tačiau kai kurio ligo katina ri Turinys: Patarimai Bet kokio amžiaus vyrai gali kaupti krūtinės riebalus, o tai kai kuriems kelia vargą ir gėdą. Dažnai ši situacija yra lengvai pakeičiama arba laikui bėgant savaime išnyksta.

Tačiau kai kurios ligos skatina riebalų atsiradimą regione, pavyzdžiui, ginekomastija. Šios ligos gali būti susijusios su hormonų disbalansu, todėl jas turi gydyti gydytojas. Kitais atvejais dieta ir mankšta skatina viso kūno riebalų kiekį ir dėl to sumažina krūtinės riebalų perteklių. Pokalbis su gydytoju ir gyvenimo būdo pakeitimas gali padėti suvaldyti ir net pakeisti šią problemą.

Žingsniai 1 metodas iš 3: Krūtinės ir viršutinės kūno dalies tonizavimas Įtraukite į savo kasdienybę aerobinius pratimus. Nors jie nebūtinai tonizuoja kūną, tokia veikla pagreitina svorio kritimą ir taip sumažina kūno riebalų kiekį. Mažėjant kūno riebalams, raumenys taps geriau matomi. Kiekvieną savaitę atlikite bent minučių vidutinio intensyvumo aerobinius pratimus.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Tai apima veiklą, kuri priverčia mus prakaituoti, ir dusulio jausmą. Norėdami numesti svorio greičiau, padidinkite laiką iki ar minučių per savaitę. Pratimai, kuriuos galite atlikti, yra: bėgimas, kamuolio sportas, plaukimas ir elipsės formos aparatas.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Darykite atsispaudimus. Atsispaudimai yra įprasti pratimai, kurie atskirai dirba krūtinės raumenis.

Numesti pilvo svorį per 1 savaitę. Sekite mus:

Norėdami atlikti judesį: Paremkite abi rankas ant grindų, palikdami jas šiek tiek daugiau nei pečių plotyje. Kojas ir liemenį laikykite vertikaliai ir padėkite pirštus ant grindų. Jūsų figūra atrodys kaip lenta. Sulenk alkūnes į išorę, kad kūnas imtų leistis žemyn. Nepamiršdami išlaikyti kūną ir kojas stačias, nuleiskite save, kol būsite 5 cm atstumu nuo grindų. Lėtai ištieskite rankas, kad grįžtumėte į pradinę padėtį.

Norėdami padidinti pratimo intensyvumą, atlikite atsispaudimus delnais: kai esate arti grindų, kūną stumkite ne lėtai, o jėga ir greičiu, kad galėtumėte keletą kartų atitraukti rankas nuo grindų. Tuo tarpu plokite delnu priešais krūtinę ir grąžinkite rankas ant grindų. Pakelkite su hanteliais. Atlikdami šį pratimą, naudosite hantelių svorį, kad dirbtumėte krūtinę.

Norėdami atlikti judesį: Pasiimk abu hantelius. Atsigulkite ant svorio treniruoklio sulenktomis kojomis ir padais ant grindų.

Lietpaltis svorio metimui

Kiekvienoje rankoje laikykite hantelį. Pakelkite abi rankas į viršų ir delnus į viršų. Lėtai nuleiskite hantelius. Nuleiskite rankas nuo alkūnių, kad žemiausioje pratimo vietoje numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę būtų sulenktos 90 ° kampu, o dilbiai būtų statmeni grindims. Dar kartą sustabdykite hantelius, kad pakartotumėte pratimą.

Nukryžiuotąjį padarykite tiesų. Šis pratimas, labai panašus į siūlomą aukščiau, dirba krūtinę ir apatinių rankų raumenis.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Norėdami judėti: Pasiimk du hantelius. Atsigulk ant krūtinės ant svorio treniruočių lentos. Kojos turi būti sulenktos, padai gerai palaikomi ant grindų. Palikite rankas į šoną taip, kad jos būtų lygiagrečios grindims ir statmenos stuburui. Alkūnės turi būti šiek tiek sulenktos. Laikydami rankas ištiestas, rankas pakelkite aukštyn, kad viena ranka būtų lygiagreti kitai ir abi būtų nukreiptos lubų link. Lėtai nuleiskite rankas, kad grįžtumėte į pradinę padėtį.

Įtraukite viso kūno pratimus. Be to, kad tonizuojate rankas ir krūtinę, svarbu ir naudinga atlikti pratimus, kurie veikia kojas, nugarą ir pilvą. Norėdami gauti geresnių rezultatų, pabandykite derinti širdies ir kraujagyslių pratimus su svorio treniruotėmis. Sukurkite mankštos planą, kuris apimtų 30 minučių vidutinio sunkumo širdies ir kraujagyslių veiklą penkis kartus per savaitę.

Taip pat įtraukite dvi savaitės svorio treniruotes, skirtas dirbti su visomis raumenų grupėmis. Norint numesti svorio, ypač riebalų pertekliaus, iš dietos reikės sumažinti kalorijas. Kalorijų deficitas padės pašalinti riebalus, esančius krūtinėje. Kasdien sumažinus — kalorijų, kas savaitę neteksite 0,5—1 kg.

Svorio metimas apverstas spenelis. Kas yra apverstos speneliai ir ar reikia jaudintis? |

Šis lėtas, laipsniškas svorio metimas yra saugiausias ir lengviausias ilgainiui. Sužinokite, kiek kalorijų suvartojate per dieną. Jei reikia, naudokite lentelę arba išmaniojo telefono programą, kad gautumėte tikslų rezultatą.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Iš viso kalorijų, kurias norite sumažinti, atimkite, kad apskaičiuotumėte savo dienos kalorijų limitą. Sumažinus daugiau kalorijų, nei siūloma aukščiau, bus didelis nuovargis ir nepakankamas raumenų atsistatymas. Iškirpkite angliavandenius.

Tiems, kurie nori greitai sulieknėti ir pašalinti krūtinės riebalus, ekspertai rekomenduoja mažai angliavandenių turinčią dietą. Tyrimų duomenimis, šio tipo dietos skatina greičiausią riebalų netekimą. Atsižvelgiant į tai, kaip griežtai norite laikytis dietos, aukščiau nurodytų maisto produktų vartojimas turės būti ribotas. Tačiau neatimkite visų minėtų maisto produktų grupių, nes tai gali sukelti maistinių medžiagų trūkumą. Riboti krakmolingų grūdų svorio netekimas traukinys daržovių vartojimą yra gera pradžia.

Tai yra maistas, kuriame yra daugiausia angliavandenių. Kitų jų tiekiamų maistinių medžiagų galima gauti iš kitų šaltinių.

Pieno produktuose yra tam tikro laipsnio angliavandenių, tačiau jie yra puikus baltymų šaltinis, be to, jie padeda numesti svorio. Vaisiai yra dar viena maisto grupė, turinti daug angliavandenių; priešingai, juose gausu skaidulų, vitaminų ir antioksidantų. Apribokite vaisių porcijas, tačiau būtų neprotinga jas išpjauti iš savo meniu.

Valgykite daugiau baltymų. Baltymai, kurie yra svarbiausia bet kurios dietos maistinė medžiaga, padeda numesti svorį ir suteikia energijos, reikalingos mankštai. Baltymai suteikia didesnį sotumo jausmą.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Įtraukite jį į kiekvieną valgį, kad dieną jaustumėtės mažiau alkani. Baltymų porcija yra nuo 80 g iki g. Tokio kiekio dydis numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę panašus į delno ar čekio dydį.

Norėdami gauti rekomenduojamą šios maistinės medžiagos dienos kiekį, įtraukite ją į visus dienos valgius ir užkandžius. Kad neviršytumėte kalorijų ribos, pirmenybę teikite liesiems baltymų šaltiniams, įskaitant: paukštieną, kiaušinius, liesą raudoną mėsą, jūros gėrybes, neriebius pieno produktus, tofu ir kiaulieną.

Valgykite daug daržovių. Tai yra viena iš svarbiausių maisto grupių: be kalorijų, šiuose maisto produktuose paprastai yra daug skaidulų, vitaminų, mineralų ir antioksidantų. Daugumai vyrų kasdien reikia nuo keturių iki penkių daržovių porcijų.

Viena porcija yra lygi 1 puodeliui tankių maisto produktų brokoliai, pomidorai ir kt. Arba 2 puodeliams daržovių arbatos.

Kaip sulieknėti, kad nesumažėtų krūtinė? - DELFI Gyvenimas

Norėdami suvartoti reikiamą kiekį, į kiekvieną valgį įtraukite po vieną ar dvi porcijas. Susilaikykite nuo šūdo. Greitas maistas pavyzdžiui, užkandžiai ir sausainiaigreitas maistas o saldumynai turėtų vaidinti labai ribotą vaidmenį maiste.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Svorio metimo tikslą gali sutrukdyti šių maisto produktų kalorijų ir riebalų perteklius. Nepakeiskite patiekalų greitas maistas ir keptas maistas. Jei dieną praleidžiate lauke, pasiimkite maistą iš namų, kad turėtumėte daugiau kalorijų turinčių alternatyvų ir atsispirtumėte norui valgyti restorane.

Ribokite cukraus, kurio yra gaiviuosiuose gėrimuose, sausainiuose, saldainiuose ir pyraguose. Jei pasiilgote cukraus, pirmenybę teikite vaisiams ar mažoms saldainių porcijoms. Vidutiniškai užkandžių, spirgučių ir keptų makaronų. Kalorijų ir angliavandenių kiekis šiuose maisto produktuose yra milžiniškas. Kai reikia valgyti ką nors sūraus, valgykite humusą ir keletą žalių daržovių, arba obuolių ir žemės riešutų sviestą, kai norite ko nors saldaus.

Būkite taupūs mėgstamiausiems maisto produktams ir saldumynams. Jų nereikia visiškai iškirpti, tačiau apsiribokite viskuo, kas gali užkirsti kelią jūsų svorio kritimui. Drėkinkite save kiekvieną dieną. Gėrimas rekomenduojamo vandens kiekio padeda numesti svorį ir suteikia energijos, reikalingos mankštai. Dauguma ekspertų rekomenduoja nuo 8 iki 13 stiklinių vandens per dieną.

Kas praktikuoja fizinę veiklą, sukeliančią daug prakaito, tam reikia daugiau.

numesti krūtinės riebalus per 1 savaitę

Vandens gėrimas turi daugiau privalumų nei vien tai, kad jūsų kūnas yra hidratuotas. Kuo dažniau geriate vandenį, tuo didesnis jūsų sugebėjimas atskirti troškulio ir alkio požymius.