Lieknas juosmuo. Treniruotė bei patarimai norinčioms turėti liekną liemenį - DELFI Gyvenimas

Banglenčių sportas Šis pratimas, nepaisant to, kad dažnai atliekamas moterims, kurioms ką tik atlikta cezario pjūvis. Tarp jų yra antsvoris, stambus pilvas ir prasta laikysena.

Aišku, reikia ką nors padaryti, norint turėti ir išlaikyti liekną taliją. Gerai tai, kad mūsų fitneso pratimai nėra optimalūs tik vienam tonizuota juosmens linija, bet kartu ir treniruokitės pilvo. Būnant namuose, bus galima pasiekti tikrai puikų rezultatą tik naudojant patogumą sportinė lieknas juosmuo e kilimėlis. Kaip dažnai turėtumėte treniruotis?

Netrukus pamatysite pirmuosius rezultatus! Kaip tai padaryti? Pradėkite nuo stovėjimo, laikydami kojas šiek tiek platesnes už pečius ir kojas nukreipdami į išorę.

Plokščias pilvas, lieknas juosmuo: 6 pratimai juosmeniui liekninti

Įtempkite pilvo raumenis ir sulenkite viršutinę kūno dalį į kairę. Dešinė ranka juda kairės kojos link, kairė ranka nukreipta į viršų. Pakartokite tą patį judesį 15 kartų, tada atlikite pratimą dešinėje pusėje.

Trys 15 pakartojimų rinkiniai iš vienos pusės.

Kada paskutinį kartą pažiūrėję į veidrodį ir nužvelgę savo pilvą eilinį kartą sau prisiekėte, kad nuo pirmadienio jūs keisite savo gyvenimą: pradėsite sportuoti, nebeužkandžiausite, nebevalgysite mėsainių ir gruzdintų bulvyčių, atsisakysite saldainių, šokolado, nebegersite alkoholio bei nebevalgysite po 18 val. Visa tai - gerai, bėda tik ta, kad dažniausiai užsispyrimo mums pritrūksta jau po pirmųjų dviejų dienų, o tada - trukt už vadžių ir vėl nuo pradžių. O priežastis nebūtinai ta, kad mums pritrūksta valios, tiesiog vienu metu mes norime pakeisti visus savo įpročius kurie susiformavo per daugelį metu.

Tai panašūs, bet ne identiški judesiai. Tai prasideda abiem gulint ant žemės, bet traškučiais nuo žemės pakeliamos tik galvos ir pečių ašmenys, kol pajusite pilvo susitraukimą.

sniego žirnių riebalų nuostolis

Kita vertus, sėdintiems pečiai visiškai pakeliami nuo žemės, kol kūnas bus pastatytas į sėdimą padėtį. Šiam pratimui apsiribosime traškus, bet šoninis, taip, kad mokytųsi lieknas juosmuo pilvo ertmės.

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas ir padėkite jas dešinėje pusėje. Įtempkite pilvo raumenis, uždėkite rankas už galvos ir pakilkite įstrižai į dešinę. Grįžk žemyn, bet visiškai nenuleisdamas galvos.

azarenka mesti svorį

Pirmuosius 15 pakartojimų atlikite taip, tada pakelkite kojas į kairę pusę ir tęskite kitą sesiją. Iš viso trys seansai vienoje pusėje po 15 pakartojimų. Labiausiai apmokytų variantų: nestiprinkite kojų ant žemės, bet laikykite jas pakeltas taip, kad jos būtų keli centimetrai virš žemės. Tai padės jums pagerinti savo subalansuoti ir treniruotis visi raumenys juosmens juosta.

idealus u svorio kritimas

Sėdėkite tiesia nugara, laikydami pilvą. Pakelkite kojas tiesiai ir eikite atgal tiesia nugara. Apatinė nugaros dalis yra plokščia, o krūtinė yra ištempta.

Patarimai, kaip per mėnesį atsikratyti kelių centimetrų riebalų nuo juosmens Shutterstock Juosmens, pilvo srityje susikaupę pertekliniai riebalai, dar kitaip žinomi, kaip visceraliniai vidiniai riebalai, ne tik atrodo neestetiškai, bet yra pagrindinis 2 tipo diabeto, širdies ligų ir kitų susirgimų rizikos veiksnys. Jeigu esate apkūnaus sudėjimo ir turite apvalų pilvą, jums derėtų susirūpinti savo sveikata ir gyvenimo būdu, tinkamai maitintis. Teigiami pokyčiai įprastai nėra pasiekiami žaibiškai ir lengvai.

Dabar sujunkite rankas ir kojas ir vėl skirkite sklandžiu, ritmingu judesiu. Trys po 15 pakartojimų. Variacija pradedantiesiems: pratimas tampa lengvesnis, jei kojos sulenktos taip, kad jos suformuotų 90 laipsnių kampą.

lieknas juosmuo

Atsigulkite ant šono ištiesę kojas. Tada atsistokite ir palaikykite save tiesia ranka lieknas juosmuo kojomis. Ranka dedama tiesiai po petimi. Išlaikykite šią padėtį 10 sekundžių. Tada perjunkite puses. Trys 10 sekundžių rinkiniai iš kiekvienos pusės. Variacija pradedantiesiems: palaikykite save ant dilbio, alkūnę remkite į žemę ir palaikykite pratimą 10 sekundžių.

Patarimai, kaip per mėnesį atsikratyti kelių centimetrų riebalų nuo juosmens

Labiausiai apmokytų variacijos: 10 kartų pakelkite ir nuleiskite viršutinę koją, laikydami plaktuko koją nelenkdami piršto.

Tiesą sakant, be juosmens, jis veikia ir nugarą. Atsiklaupkite ant kilimėlio, išskėstomis kojomis pečių aukštyje. Tvirtai ištieskite pilvo ertmę, atsiremkite atgal ir rankomis suimkite kulkšnis. Tai ištiesia tavo nugarą. Lipkite aukštyn, laikykite pilvo raumenis įtemptus ir kaire ranka pakaitomis suimkite dešinę kulkšnį ir atvirkščiai.

svorio metimo rimai

Atsigulkite ant nugaros, priveržkite pilvo juostą. Pakelkite kojas nuo žemės ir sulenkite, kol jos suformuos 90 laipsnių kampą. Taigi veršeliai yra lygiagretūs žemei.

  1. Tačiau visi žino, kad šis kelias užkariauti svajonių kūną, kai kuriems yra šiek tiek sunkus, ar ne?
  2. Gairės lieknas juosmuo straipsniai
  3. Plona talija, kaip susiaurinti juosmenį atliekant 5 pratimus
  4. Patarimai, kaip per mėnesį atsikratyti kelių centimetrų riebalų nuo juosmens | anyparty.lt
  5. _Что_.

Uždėkite rankas ant kaklo ir pakaitomis atneškite dešinį alkūnę ir kairįjį bei kairįjį ir dešinįjį. Variacija pradedantiesiems: padėk kojas ant žemės.

kaip sumažinti svorio

Labiausiai apmokytų variacijos: pratimo metu ištieskite kojas ir stenkitės, kad jos būtų kuo tiesesnės. Maistas plokščiam skrandžiui: 30 vertingų maisto produktų© iStock Migdolai© iStock.