Kaip numesti genetinį svorį. Svorio mažinimas

Iš tiesų, mes norime sumažinti savo riebalų masę, o ne svorį. Mano rezultatai -4 kg. Jei mėginsite vienu metu keisti per daug, tikėtina, kad susidursite su dviem sunkumais. Suvalgius tam tikrų maisto produktų, visą darbą perima hormonai. Tačiau lygiai tiek pat žmonių, kurie sportuoja nereguliariai, greitai priauga atsikratyto svorio. Taip pat, žmonės dažnai persitreniruoja.

Kaip epigenetika gali man padėti numesti svorio? Ši taisyklė neabejotinai galioja bet kokiai sveikatos programai.

Mitybos pagal genus testas

Epiogenetika suteikia daugiau galimybių kontroliuoti savo sveikatą, nes žinant genetines rizikas galima imtis atitinkamų veiksmų ir jų išvengti. Kaip pradėti mažinti svorį? Geriau suprantant, kaip veikia jūsų kūnas, galima palaipsniui mažinti svorį, — tai lėtas, tačiau efektyvus procesas.

Svarbiausia yra palaipsniui keisti savo gyvenimo būdo įpročius, priešingu atveju kaip numesti genetinį svorį nuolatinėje kovoje, kur skaičiai ant svarstyklių tai didės, tai mažės.

Jūsų tikslas — vienu metu stengtis įgyvendinti nedideles savo gyvenimo būdo korekcijas, kol tai taps įpročiu. Kai pamatysite teigiamus rezultatus, jausite didesnę motyvaciją imtis pokyčių ir kitose srityse. Jei mėginsite vienu metu keisti per daug, tikėtina, kad susidursite su dviem sunkumais. Nesugebėsite ilgai laikytis kardinaliai pakeisto savo gyvenimo režimo, todėl nesusiformuos nauji jums palankesni įpročiai 2.

Nežinosite, kokie pokyčiai davė rezultatų, o kurie ne. Tokiu atveju įsijungia psichologiniai aspektai — ar galite pakeisti savo mąstyseną? Jei jūsų noras pasiekti tikslo pakankamai stiprus, rasite motyvacijos ir ryžto jo siekti. Žmonėms būdinga ieškoti pasiteisinimų ir visur matyti kliūtis, kad ir ko besiimtume. Pašalinkite šias kliūtis, galvokite pozityviai ir mažais žingsneliais eikite savo tikslo link. Iš tiesų, mes norime sumažinti savo riebalų masę, o ne svorį.

kaip numesti genetinį svorį

Antra, kai sakote, kad norite sumažinti riebalų, ką iš tiesų tai reiškia? Norite atsikratyti riebalų ląstelių? Ar norite, kad jūsų riebalų ląstelės būtų mažesnės? Šie du klausimai savo esme yra labai skirtingi… Taip pat turime kontroliuoti kalorijų suvartojimą, tačiau iš kur tų kalorijų gauname? Baltymų, angliavandenių ar riebalų? Ir galiausiai, reikia atsižvelgti į genetinius komponentus bei įvairias hormonų, apytakos ir uždegimines reakcijas.

Tai reiškia, kad tiek jūsų valgomas maistas ne tik kalbant apie kalorijų skaičiųsportinės veiklos tipas ir dažnumas ir net vartojami vaistai veikia tuos pačius hormonus.

Svorio metimo paslaptis: hormonų išnaudojimas savo naudai. Maisto produktai, padedantys mesti svorio Papildant aukščiau pateiktą informaciją apie svoriui mažinti skirtą mitybą, turime žvelgti dar giliau ir paanalizuoti, kaip maisto produktai, kuriuos valgote veikia jūsų hormonus, nes tai vienas esminių veiksnių, lemiančių svorio didėjimą ar mažėjimą. Vieni iš svarbiausių hormonų šiuo atveju yra insulinas ir kortizolis. Turite užduoti sau klausimą: kai sumažinti savo insulino lygį kraujyje?

Efektyviausiai insulino kiekis sumažtume, jei apskritai nevalgytume, tačiau šios strategijos veikiausiai niekam nepavyktų ilgai laikytis, todėl kitas būdas yra sumažinti angliavandenių vartojimą. Angliavandeniai iš visų maisto grupių labiausiai skatina insulino išsiskyrimą. Baltymai tam taip pat pasižymi šia savybe, tačiau nepalyginamai mažiau.

Kaip DNR tyrimas gali man padėti sumažinti svorį?

Būtina įvertinti ir kortizolio lygį. Esant padidėjusiam kortizolio lygiui, riebalų kiekį ties sėdmenimis sumažinti būtų ypač sunku. Kortizolis pasižymi anaboliniu poveikiu riebalams ir kataboliniu poreikiu raumenims.

Jei apibendrinti, tai jo poveikis priešingas, nei mums reikalinga. Moterys po menopauzės ypač linkusios priaugti svorio.

Tai vyksta dėl testosterono, kuris veikia priešingai, nei kortizolis, ir kitų svarbių hormonų lygio kritimo. Kortizolis atsakingas už daug skirtingų metabolinių funkcijų, pavyzdžiui, padeda reguliuoti skydliaukės hormoną. Skydliaukė reguliuoja beveik visas metabolines funkcijas jūsų organizme, todėl prastai veikianti skydliaukė gali sukelti rimtų neigiamų pasekmių jūsų sveikatai.

Pavyzdžiui, svorio augimas, lėta medžiagų apykaita, nuovargis, depresija, plaukų ir odos sausumas ir dar daugiau. Taigi, galima sakyti, kad tam tikri maisto produktai iš tiesų padeda mažina svorį, todėl į savo racioną reikėtų įtraukti daugiau baltymų ir skaidulų. Suvalgius tam tikrų maisto produktų, visą darbą perima hormonai. Svorio mažinimas ir fizinė veikla Nėra stebuklingų pratimų svoriui mažinti. Svorio mažinimas labiau susijęs su mityba — kiek kalorijų gauname su maistu ir kie jų sudeginame.

Problema, su kuria susiduria daug žmonių, — per mažas dienos suvartojamų kalorijų skaičius organizmui tinkamai funkcionuoti. Dėl šios priežasties, mesti svorį sekasi ne taip efektyviai, kaip norėtųsi.

Laikosi „McDonaldo dietos“ ir nepriauga svorio: atsirado vilties įminti lieknumo geno paslaptį

Taip yra todėl, kad negaudami pakankamai kalorijų mūsų kūnai ima jas kaupti. Tai savo sulieknėti klizma neigiamai veikia hormonus, todėl numesti svorio tampa dar sunkiau. Taip pat, žmonės dažnai persitreniruoja.

Iš to kyla 2 neigiamos pasekmės: 1. Neskiriant pakankamai laiko kūnui atsistatyti, padidėja traumų ir ligų rizika. Negalėdami palaikyti didelio treniruočių krūvio, žmonės linkę pasiduoti, todėl svoris vėl padidėja ir netenkama iki šiol pasiektų rezultatų.

kaip numesti genetinį svorį

Žmonės turi suprasti, kad siekiant ilgalaikių rezultatų reikalingas kūno kaip numesti genetinį svorį hormonų atstatymas į sveiką padėtį, o tai kartais gali reikšti, kad svoris iš pradžių turi padidėti tam, kad vėliau sumažėtų.

Tai reiškia, kad ilgainiui bus pasiekiami geresni ilgalaikiai rezultatai. Norint greičiau numesti svorio, galima rinktis patiekalai kurie padeda greitai numesti svorį tipų treniruotes. Pavyzdžiui, aukšto intensyvumo intervalines treniruotes HIIT. Šio tipo treniruotės duoda geriausių rezultatų per trumpą laiką. Daugeliui šiais laikais labiausiai trūksta laiko, todėl šio tipo treniruotes lengviausia įterpti į darbotvarkę.

Svarbiausia stebėti energijos sistemas, nes nuo to priklausys treniruočių laikas, apimtis ir intensyvumas. Atminkite, kad pratimai korpusui ir presui nebūtinai padės suformuoti plokščią pilvuką, nes pirmiausia reikia atsikratyti ant viršaus nusėdusio ir sunkiai įveikiamo riebalų sluoksnio. Šiuo riebalus sudeginti padės mityba ir pratimai, deginantys kalorijas.

Atsikratyti šio riebalų sluoksnio aprastai užtrunka ilgiausiai. Pratimai korpusui ypač svarbūs, nes korpusas padeda atlikti visus judesius kasdieniame gyvenime, o tvirtas korpusas mažina traumų riziką. Koks geriausias būdas atsikratyti pilvo riebalų? Riebalai yra trijų tipų: Poodiniai riebalai - iš karto po oda esantys riebalai. Tarpraumeniniai riebalai, esantis skeleto raumenyse. Riebalai sąveikauja su hormonais, reguliuojančiai apetitą, svorį, nuotaiką ir smegenų funkciją. Padidėjęs pilvo raumenų kiekis didina tikimybę susirgti 2 tipo diabetu ar širdies liga.

Deja, nėra vieno geriausio būdo atsikratyti pilvo raumenų, kuris tiktų visiems. Kiekvienas žmogus yra unikalus, tačiau yra keletas paprastų patarimų, padėsiančių sumažinti visceralinių riebalų kiekį. Neužtenka vien skaičiuoti kalorijų — būtina atkreipti dėmesį, ką konkrečiai valgote ir geriate. Nevalgykite maisto, kuriame daug transriebalų.

Pavargote nuo dietų laikymosi be rezultato?

Šie riebalai labiausiai didina pilvo apimtį. Atsisakykite įprastų pyragų, sausainių, pyragaičių, greitojo maisto ir aliejuje prieš menopauzę ir po jos produktų.

  • Kaip numesti svorio?
  • Svorio mažinimas – Muhdo Lietuva
  • Svorio valdymo tyrimų programos - "Antėja laboratorija"
  • Ne beviltiška situacija - kaip numesti svorio, kai turite genetinį polinkį į nutukimą?
  • Kūnas plonas valkenswaard
  • Kaip numesti svorio?
  • Dns riebalų degintojas

Nevartokite daug alkoholio. Jūsų suvartotas alkoholis virsta acetatu, kurio jūsų kūnas negali kaupti ir paverčia jį pirminiu energijos šaltiniu.

Tai kaip numesti genetinį svorį, kad baltymai, riebalai ir angliavandeniai, kuriuos suvalgote gerdami alkoholį, virsta jūsų kūno riebalais. Neapleiskite žarnyno sveikatos. Jūsų žarnyne esančios bakterijos padeda reguliuoti nuotaiką, subalansuoja jūsų imuninę sistemą, padeda suvirškinti maistą ir pasisavinti mikroelementus ir atlieka daugybę kitų naudingų dalykų.

Stenkitės mažinti patiriamą stresą. Kortizolis — streso hormonas — gali aktyvinti insulino gamybą. Kai stresinėje situacijoje išjungiama žarnyno sistema, padidėjęs insulino lygis reiškia, kad sumažėjo cukraus lygis kraujyje.

kaip numesti genetinį svorį

Norėdami kompensuoti prarastas kalorijas, kurias jūsų kūnas mano jau sudeginęs, jūs imate jausti poreikį transriebalams.

Aptarėme, ko reikėtų nedaryti, o dabar aptarkime, ką reikėtų daryti… Valgykite daug ląstelienos turinčių produktų, o geriausia, rinkitės tirpios ląstelienos turinčių produktus, pavyzdžiui linų sėmenis, briuselinius kopūstus, avokadus ir uogas. Stebėkite, kad jūsų mityboje būtų pakankamai baltymų, kurie išskiria sotumo hormoną — peptidą YY, kuris mažina apetitą.

  • Kaip numesti genetinį svorį - anyparty.lt
  • Mitybos pagal genus testas | EasyDNA Lithuania
  • Optimalus svoris pagal Jūsų DNR
  • Kiekvieno geno indikatorius reiškia mažai, normalu ir daug.
  • Svorio metimo kompanija delyje
  • Juk kiekvienas iš mūsų turi bent vieną pažįstamą, kuris gali valgyti ką ir kiek panorėjęs, ir išlikti lieknas kaip nendrė, o kitas, atrodo, skaičiuoja kiekvieną kąsnį, o papildomi kilogramai lipte limpa.
  • La ce este bandelė ekologiška

Puikūs baltymų šaltiniai yra mėsa, žuvis, kiaušiniai ir pupelės. Užsiimkite aerobine veikla — tai puikus būdas deginti kalorijas ir gerinti bendrą sveikatą. Čia svarbiau dažnumas ir trukmė, o ne intensyvumas. Vis dėlto, tai gana individualu ir priklauso nuo jūsų genotipo. Į treniruočių planą įtraukite pasipriešinimo ir jėgos treniruočių.

kaip numesti genetinį svorį

Visceraliniai riebalai mažėja efektyviausiai, kai derinamos aerobinės ir pasipriešinimo treniruotės. Skirkite pakankamai laiko miegui, nes tyrimai rodo, kad nepakankamai išsimiegantys žmonės linkę greičiau priaugti riebalų.

Kaip greitai ir paprastai numesti svorio Nėra būdo, kaip tai padaryti saugiai ir veiksmingai. Taip, svorį galima greitai sumažinti pakoregavus mitybą ir sporto rutiną, kaip numesti genetinį svorį tai lėtas procesas. Užuot ieškojus greitų sprendimų naudingiau laikytis nuoseklaus veiksmų plano.

Antsvorio valdymo programos

Greiti sprendimai neduoda ilgalaikių rezultatų ir tik atitolina nuo jūsų tikslo. Kaip kaip numesti genetinį svorį numesti svorio nesportuojant Sportas be tinkamo dėmesio mitybai yra pagrindinė klaida, kurią daro žmonės norėdami sumažinti kūno riebalų.

Kalbant apie riebalų deginimą tinkama mityba visuomet duos geresnių rezultatų nei vien sportas. Žinoma, savo naudai pasitelkiant ir hormonus.