Kaip numesti 22 procentus kūno riebalų

Lipti laiptais ir ilgai vaikščioti tampa labai sunku. Yra įvairių būdų, kaip apskaičiuoti kūno riebalų procentas yra šiek tiek sudėtinga ir gali skirtis priklausomai nuo įvairių įrankių. Sudėjus šiuos skaičius gauname bendrą sunaudotų dienos kalorijų skaičių angl.

Skaičiuoklė

Prieš naudodami duomenis, gautus naudojant šią skaičiuoklę, prašome pasitarkite su gydytoju Kaip skaičiuoti? Norėdami pradėti skaičiavimus pasirinkite lytį, imperinę arba metrinę matavimo sistemą pagal nutylėjimą parinkta mums labiau įprasta, metrinė matavimų sistema ir užpildykite bent tris būtinus laukus: ūgį, svorį ir amžių.

BMR bazinė medžiagų apykaitos norma Bazinė medžiagų apykaitos norma — minimalus kalorijų kaip numesti 22 procentus kūno riebalų, kurio reikia žmogaus organizmo veiklai ir jo funkcionavimui palaikyti. BMR norma vertinama remiantis prielaida, kad žmogus visą parą yra visiškai neaktyvus, tai yra nieko neveikia. Šio kalorijų kiekio pakanka bazinėms funkcijoms palaikyti, pvz.

eco slim kur pirkt emma forbes svorio

BMR mažėja su amžiumi ir mažėjant liesai raumenų masei. BMR didėja, didėjant raumeninei masei.

Related Content

Bazinė medžiagų apykaitos norma gali būti apskaičiuojama pagal skirtingas formules. Mifflin-St Jeor formulė.

žinoti savo kūno tipą numesti svorio kaip elvis duranas numetė svorio

ADA Amerikos dietologų asociacija paskelbė įvairių formulių palyginimą. Ši formulė buvo pripažinta viena tiksliausių.

  • Palankus sveikatai kūno svoris - Nacionalinis vėžio institutas
  • Daug plonas kostiumas
  • Galvaninis lieknėjimas
  • Kūno riebalų nuostolių įvertinimo priemonė. Kūno riebalų žnyplių matavimo įrankis

Harris-Benedict formulė. Formulė buvo sukurta metais.

svorio metimo varčios horizonto svorio metimas louisville

Formulė vyrams: Katch-Macardle formulė. Ši formulė skaičiuoja bazinę medžiagų apykaitos normą atsižvelgdama į liesą žmogaus kūno masę. Norėdami pasinaudoti šia formule turite žinoti savo kūno riebalų procentą.

ryan reynolds lieknėja idealus svorio metimas gainesville fl

Formulė vyrams ir moterims: Cunningham formulė. Labiau rekomenduojama aktyvesnį gyvenimo būdą propaguojantiems vyrams ir moterims. TDEE energijos kiekis sunaudojamas per parą TDEE — formulė, kurios pagalba apskaičiuojamas žmogaus organizmo sunaudojamas energijos kiekis per parą.

svorio metimo laikas kaip greitai galiu sveikai mesti svorį

Tai yra gana panašu į BMR — bazinę medžiagų apykaitos normą, tačiau atsižvelgiama į tokį papildomą parametrą kaip vidutinis dienos aktyvumo lygis. Jums pateiksime vieną populiaresnių, naudojamą amerikiečių.

Ši skaičiavimo formulė skirta moterims. Jums reikės: matavimo juostos, popieriaus, pieštuko ir skaičiuotuvo.

kodėl aš prarandu svorį kai valgau daugiau saugus svorio netekimas nutukusiems

Kūno riebalų masės procentas moterims Prieš apskaičiuodamos riebalų masės procentą, turite atlikti penkis matavimus: Matavimas 1: kūno svoris; Matavimas 2: riešo apimtis matuoti plačiausioje vietoje, cm ; Matavimas 3: liemens apimtis matuoti ties bamba ; Matavimas 4: šlaunies apimtis matuoti plačiausioje sėkmė numetus svorį ; Matavimas 5: dilbio apimtis matuoti plačiausioje vietoje.

Skaičiavimas: Padauginkite savo kūno masės svorį iš 0. Kūno svoris x 0. Liemens apimtis x 0.

Fresh articles

Šlaunies apimtis x 0. Dilbio apimtis x 0. Gautas rezultatas yra jūsų liesa kūno masė. Gautą rezultatą padauginkite iš Gavę šį rezultatą padalinkite jį iš jūsų kūno masės. Kūno masė — liesa kūno masė x padalinta iš jūsų kūno masės. Apskaičiuosime jos riebalų masės procentą: 80 x 0.