Kaip greitai numesti viršutinę kūno masę. Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Ugdyti raumenis ir numesti svorio - ar tai realu? Spalio 3 d.

Nuorodos kopijavimas

Žemės gyventojų laikosi vienos ar kitos dietos arba siekia numesti svorio. Apie įvairius svorio metimo būdus, mitybą, naudingus ir žalingus maisto produktus sklando daugybė vienas kitam prieštaraujančių mitų. Dietologų teigimu, dažniausia klaida, kad žmonės nesidomi, ar viešai propaguojamas gyvenimo būdas tinkamas būtent jų organizmui ir kartais beatodairiškai pasitiki apie mitybą sklandančiais nepagrįstais mitais.

kaip greitai numesti viršutinę kūno masę

Todėl, norintiems pasiekti geriausių rezultatų, rekomenduoju prieš keičiant mitybą ir pradedant sportuoti konsultuotis su dietologu, kuris parinks individualią programą. Šinkevičiūtė pateikia 4 iki šiol gajus sveikos mitybos mitus, trukdančius pasiekti norimų rezultatų: Maisto produktų parinkimas ir dietos griežtumas priklauso nuo žmogaus svorio.

Rekomenduojami ar vengtini maisto produktai gali skirtis ne dėl žmogaus svorio ar siekiamų atsikratyti kilogramų kiekio, bet nuo figūros tipo.

Individualią mitybą ir netoleruojamus maisto produktus gali nustatyti individualiai tik dietologas, ar net atlikti tam tikrus tyrimus. Taigi, tiek norintiems numesti kelis kilogramus, tiek ir siekiantiems atsikratyti keliolikos, maisto produktai gali būti identiški, bet skirtis maistinė vertė, kaloringumas, taip pat ir rekomenduojamas valgymo laikas.

Nuo siekiamo tikslo gali priklausyti nebent fizinis krūvis, kai, pavyzdžiui, rekomenduojama intensyvi mankšta turintiems antsvorio.

Advokatas nuostolių produkto svorio

Vištiena naudingiausia auginantiems raumeninę kūno masę. Iš dalies tiesa: vištienoje itin daug baltymų, todėl iš tiesų ją rekomenduojama valgyti sportuojantiems ir siekiantiems priaugti raumenų.

Tačiau, pabrėžia dietologė, paukštieną, kuri yra liesa ir greitai virškinama mėsa, patariama vartoti ir metantiems svorį.

kaip greitai numesti viršutinę kūno masę

Vištieną be odelės galima valgyti kasdien ar net kelis kartus per dieną, bet tik tuo atveju, jei mityba praturtinama daržovėmis. Jei ne — ne dažniau, nei 3 kartus per savaitę, nes daržovės padeda virškinti ir pasisavinti mėsą.

Riebalų deginimo klaidos , kurios neleidžia numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Iš mitybos raciono išmesdami mėsą, žmonės gali netekti rekomenduojamo baltymų kiekio bei kitų organizmui reikalingų medžiagų. Saikingas saldumynų kiekis — nekenkia. Šinkevičiūtės teigimu, nuolaidžiauti sau nerekomenduojama net ir norintiems atsikratyti vos kelių kilogramų.

kaip greitai numesti viršutinę kūno masę

Dėl kelių priežasčių: pirmiausia, ir menkas atsipalaidavimas silpnina motyvaciją atkakliai siekti tikslo, be to, nesudegintos kalorijos virsta riebalais, kurie kaupiasi organizme. Taigi, net ir vienas kitas suvalgytas šokoladukas gali turėti neigiamų pasekmių.

Galima numesti svorio nuo bet kurios kūno vietos.

kaip greitai numesti viršutinę kūno masę

Norintiems atsikratyti riebalų nuo pilvo, bet išlaikyti tokį patį bendrą svorį, teks nusivilti — organizme nevyksta lokalus riebalų deginimas. Organizmas riebalus kaupia arba degina visame kūne, tad sumažinti probleminių vietų apimtis galima tik mažinant viso kūno svorį.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Taigi, įvairios mankštos, skirtos padailinti kurią vieną kūno dalį, visiškai negarantuoja, jog riebalai degs būtent ten — riebalinį sluoksnį degina griežtesnė mityba ir bendras fizinis krūvis. Dietologė atkreipia dėmesį, kad net ir laikantis griežtų mitybos bei sporto reikalavimų, ne visada pavyks pasiekti džiuginančio rezultato.

Dažnai pasitaiko, jog šį figūros tipą turinčios moterys, nutarusios padailinti savo kūno kaip greitai numesti viršutinę kūno masę, po kurio laiko pastebi, kad kojos dar labiau suliesėjo, o didelių pokyčių viršutinėje kūno dalyje — nėra. Taip nutinka dėl genetinių duomenų, kurių pakeisti tiesiog neįmanoma.

Paskambinkite mums Gerkite vandenį Daugelis žmonių maišo alkio, troškulio ir nuovargio jausmą bei dažniausiai valgymą užbaigia kramsnojant saldų ar riebų maistą.

Todėl, pasak dietologės, visada geriau pirmiau pasitarti su specialistais, nei pulti į neviltį, kad svoris nekrenta, nors įdedama daug pastangų.