Greitai mesti svorį sveiku būdu. Mesti svorį per savaitę sveiku būdu, Ką daryti, jei reikia greitai numesti svorio? | 13bsgc.lt

Taigi, norint efektyviai mesti svorį, tau tereikia suvartoti mažiau kalorijų, nei sunaudoji per dieną. Taigi galima sakyti, kad jei norite numesti svorio natūraliai, tada pradėkite valgyti mažiau cukraus savo maisto produktuose. Vartokite riebalus deginantį maistą Yra daug natūralių būdų, kaip sumažinti riebalus. Be to, dažnai tos kalorijos kaupiasi nepageidaujamose vietose — ant šlaunų, klubų ir sėdmenų. Praktikuoji jogą ar pratimus, padidini svorį. Tačiau jei nuolatos jausitės alkani, ypač sumažinti kalorijų skaičių gali būti nelengva.

O gal pavyksta numesti, bet niekaip neišeina išlaikyti nukritusio svorio?

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI? - EnergyZone

Autorė: Vilma Viliūšienė, gydytoja Visi žino, kaip svarbu gerai savijautai ir sveikam gyvenimui normalus kūno svoris, tačiau suprantama ir tai, kaip sunku tai pasiekti ir, juolab, išlaikyti ilgesnį laiką.

Taisyklė paprasta: kuo daugiau kalorijų gauname, tuo daugiau svorio priaugame. Sveiko svorio palaikymas — tai 20 procentų judėjimo ir 80 procentų to, ką suvalgome.

greitai mesti svorį sveiku būdu

Taigi, nors sportas ir judėjimas neatsiejamas nuo sveiko gyvenimo ir svorio metimo, tačiau būtina kontroliuoti tai, ką suvalgome: pradėkime nuo maisto dienoraščio pildymo šiuo metu yra net specialiai tam skirtų programėlių telefoneatsisakykime nesveikų užkandžių, stebėkime maisto porcijas. Metant svorį rekomenduojama riboti ar visai atsisakyti tokių angliavandenių, vietoj to vartojant daugiau daržovių, viso grūdo kruopų.

Daugiau baltyminio maisto.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Baltymai — organizmo statybinė medžiaga, jų vartojimas nedidina gliukozės kiekio kraujyje, be to, baltymų virškinimas reikalauja daugiau energijos. Todėl vartojant daugiau baltymų, kalorijų gausite mažiau, lyginant su riebalais ar angliavandeniais.

Baltymai reikalingi norint išlaikyti ir normalią raumenų masę, sulėtinti su amžiumi susijusį raumenų nykimą, o tai vėlgi skatina didesnį energijos suvartojimą ir mažina riebalinio audinio augimą.

greitai mesti svorį sveiku būdu

Teisingai vartojami riebalai nebūtinai kenkia. Anksčiau manyta, kad mes tunkame nuo per didelio riebalų suvartojimo. Tačiau yra ne visai taip.

  • Geri riebalų degikliai moterims
  • 8 dažniausios moterų svorio metimo klaidos. Patarimai joms ištaisyti | Žmonėanyparty.lt
  • Kada svorio metimas yra laikomas greitu?

Svoris auga nuo angliavandenių cla saugus svorio metimui. Mažai riebalų lygu daug angliavandenių.

Kompensuodami riebalų sumažėjimą, gamintojai dažnai į tokius produktus prideda angliavandenių, norėdami išsaugoti tokių produktų skonines savybes.

Norint sulieknėti ir sveikai maitintis, mitybos racione reikėtų kaip tik padidinti gerųjų riebalų suvartojimą.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - chooseklaipeda.lt

Pavyzdžiui, labai daug gerųjų riebalų rūgščių — omega 3 turi riebi žuvis, riešutai, avokadai. Pakankamas kiekis skysčių.

Vanduo, vanduo ir dar kartą vanduo. Tiek sportuojant, tiek ramybės metu, visiems sveikiems žmonėms, o ypač metant svorį, reikalingas adekvatus kiekis vandens.

Tai turėtų būti grynas vanduo, jokiu būdu ne saldinti gėrimai, ne vaisių sultys ar vaisvandeniai. Kiek turėtumėte suvartoti vandens, priklauso nuo greitai mesti svorį sveiku būdu svorio, fizinio aktyvumo, organizmo būklės.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Vidutiniškai sveikas žmogus turėtų išgerti apie 30 ml kilogramui kūno svorio per parą. Teisingas fizinis aktyvumas.

greitai mesti svorį sveiku būdu

Lėtas, ramus fizinis krūvis nėra itin efektyvus norint numesti svorio. Siekiant sudeginti kuo daugiau kalorijų, geriausiai tinka didelio intensyvumo intervalinės treniruotės, kurios stipriai padidina organizmo metabolizmą energijos naudojimą ne tik treniruočių metu, bet ir kurį laiką po jų.

Svorio mažinimo taisyklės | chooseklaipeda.lt

Labiausiai riebalai skaidomi, kai prieš treniruotę bent kelias valandas nevalgome, o prieš, per treniruotę ir po jos, išgeriamas adekvatus kiekis vandens. Artimųjų pagalba ir psichologinis palaikymas. Lieknėjimo procese labai padeda planų bei rūpesčių pasidalijimas su artimaisiais bei šeimos nariais.

greitai mesti svorį sveiku būdu

Kuo toliau, tuo labiau suprantamas svorio metimo psichologinis aspektas, todėl moderniose svorio metimo programose kartu dirba ir psichologai ar psichoterapeutai. Svarbiausia išdrįsti žengti pirmą žingsnį, o su specialistų pagalba galima pasiekti įspūdingų rezultatų.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - anyparty.lt

Dantų valymas po kiekvieno valgio. Šis patarimas gal ir atrodo nesusijęs su svorio metimu, tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Išsivalius dantis, nutraukiamas šis ydingas ratas, smegenys gauna signalą, jog valgymas jau baigtas ir mums tampa lengviau ištverti be deserto ar papildomo užkandžiavimo.

Sveikas užkandžiavimas. Visi žinome, kad lieknėjant geriau vengti užkandžiavimo tarp valgių. Tačiau jei kitaip neišeina, geriau jau rinktis sveikus užkandžius greitai mesti svorį sveiku būdu daržoves, nesaldžius vaisius, uogas, riešutus sėklas. Riešutais ir sėklomis, beje, taip pat nereikėtų piktnaudžiauti dėl didelio jų kaloringumo.

greitai mesti svorį sveiku būdu

Pirkti užkandžius taip pat reikėtų sąmoningai. Taisyklė paprasta — jei žinai, kad užkandis nesveikas, tokį geriau išvis apeiti.

Reader Interactions

Šioje situacijoje taip pat reikalingas pokalbis su artimaisiais — reikėtų jiems paaiškinti, kodėl namie neliko užkandukų, kodėl to reikia bei paprašyti jų pagalbos ir solidarumo. Nusižengti mitybos planui yra normalu. Per griežta savęs kontrolė, kaltės jausmas trukdo sveikai ir užtikrintai mesti svorį. Kartais nukrypti nuo plano, paslysti yra normalu ir visai nereikia dėl to graužtis.

Main navigation

Svarbu po kiekvieno paslydimo vėl laiku grįžti į sveikos gyvensenos vėžias. Svorio metimas ir pasiektų rezultatų išlaikymas — sudėtingas ir dažnu atveju nesibaigiantis procesas.

Todėl tam reikia ne tik didelių valios pastangų, bet ir artimųjų palaikymo. Na o susiduriant su sunkumais, nevenkite kreiptis ir į atitinkamus specialistusiš kurių gausite ne tik trūkstamų žinių, bet ir nuoširdžių patarimų.