Dienos riebalų gramų suvartojimas norint numesti svorio, Related Content

Kitaip tariant, kalorijų iš vištienos ar brokolių — ne tas pats, kas kalorijų iš cukraus. Perdirbtas maistas — tai toks maistas, kuriame pridėta konservantų, saldiklių, dažiklių, druskos, aliejų ar kitų priedų. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". Tai — trys maisto medžiagos, kurios yra vartojamų maisto produktų pagrindas ir į kurių proporciją valgant būtina atsižvelgti. Tačiau kalorijų poreikis vyrams pasikeis, jei norės įgyti ar numesti svorį.

Kodėl reikia vyrų ir moterų kalorijų? Dauguma dėmesio skiriama kasdieniam moterų energijos poreikiui.

  1. Teniso svorio kritimas
  2. Priešpiečiai: skardinė ar pakelis tuno, pagardinto citrinų sultimis arba pipirais; sėjamųjų gražgarsčių salotos su braškėmis, graikiniais riešutais, citrinų sultimis, balzaminiu actu ir trupučiu parmezano; puodelis graikiško jogurto su medumi, uogomis ir migdolais; migdolų sviestas, užteptas ant viso grūdo apskritos purios bandelės; avokadas su aštriu padažu; keptos jautienos sumuštinis su nekaloringu majonezu, salotų lapais ir pomidorais rinkitės viso grūdo duoną.

Bet kiek kalorijų per dieną žmogui? Daugelis moterų seka 1, kalorijų per dieną planą sumažinti. Tačiau kalorijų, reikalingų vyrams, skaičius paprastai yra daug didesnis.

Kalorijų poreikis vyrams ir moterims Kalorijų skaičiuoklio naudojimas yra labiausiai naudingas, kai bandote suprasti, kiek kalorijų valgyti per dieną.

Main navigation

Beveik kiekvienas kalorijų skaičiuoklis atsižvelgia į jūsų lytį, be jūsų svorio ir jūsų veiklos lygio. Kadangi žmogaus kūnas paprastai reikalauja daugiau energijos kalorijų pavidalu net tada, kai ji yra tokio paties dydžio kaip ir moters. Vyrai paprastai turi daugiau raumenų masės nei moterys. Papildomam raumeniui reikia daugiau energijos. Vyrai paprastai yra aukštesni nei moterys. Dėl papildomo aukščio vyrams reikia daugiau kalorijų.

Tačiau net vyrų ir moterų panašaus dydžio žmonėms dažnai reikia daugiau kalorijų.

kaip greitai numesti menopauzės svorį

Vyrai paprastai turi padidėjusį plaučių galią, kaip rodo didesnis vidutinis VO2 max, kuris leidžia jiems dirbti sunkiau fizinio krūvio ir fizinio aktyvumo metu, taip pat reikia daugiau kalorijų išlaikyti. Jūsų specifiniai kalorijų poreikiai skirsis, todėl skaičiuotuvas yra naudingas. Pavyzdžiui, vidutinis aukštis, 32 metų vyras, kuris sveria svarų ir yra vidutiniškai aktyvus, norės išlaikyti savo svorį apie kalorijų.

Tačiau kalorijų poreikis vyrams pasikeis, jei norės įgyti ar numesti svorį. Kiek kalorijų per dieną vyrams išlaikyti svorį?

Kad išlaikytumėte svorįnorėtumėte vartoti pakankamai maisto, kad atitiktumėte savo kasdienius energijos poreikius. Jei nevalgysite pakankamai kalorijų per dieną, prarasite riebalų ir raumenų masę.

Jei valgysite per daug kalorijų per dieną, jūsų organizmas perteklinę energiją laikys riebalais. Galite naudoti skaičiuotuvą, kad sužinotumėte, kiek kalorijų galite sudeginti kiekvieną dieną.

Arba nuskaitykite šiuos vidutinius kalorijų skaičius vyrams, kad sužinotumėtekiek energijos jūs naudojatės kiekvieną dieną ir kiek kalorijų turėtumėte suvartoti, kad išlaikytumėte svorį. Kiekvienas vidutinis kalorijų skaičius pagrįstas vidutiniškai aktyviu vidutinio aukščio žmogumi arba maždaug 5'10 "kuris sveria svarus. Galbūt pastebėsite, kad norimų kalorijų skaičius mažėja su amžiumi. Kai mes senesni, mūsų medžiagų apykazmas sulėtėja, o mums nereikia tiek maisto energijoskad mūsų kūnas kūrenamas.

Reader Interactions

Jūsų metabolizmas gali sulėtinti dėl raumenų masės sumažėjimo arba dėl lėtesnio gyvenimo būdo. Kai mes senesni, mes paprastai tampa mažiau aktyvūs. Kiek kalorijų per dieną žmonėms reikia svorio?

vsg svorio metimo statistika

Bet ką daryti, jei esate vaikinas, kuris nori priaugti svorio? Kiek kalorijų žmogus turėtų valgyti, kad išmėgintų savo raumenų masę?

Jums reikės suvartoti daugiau nei jūsų dienos energijos poreikiai, tačiau taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į kalorijas, kurias vartojate. Anot Amerikos tarybos pratybų, kalorijų padidėjimas nuo iki kalorijų per dieną turėtų teigiamą energijos balansą ir padėti žmogui jo kūno svorį padidinti maždaug po vieną svarą per savaitę.

Bet ar jis gaus riebalų ar raumenų priklausys nuo jo įpročių įpročių ir jo makroelementų suvartojimo. Norint suprasti vidutines kalorijas per dieną, kad žmogus galėtų dienos riebalų gramų suvartojimas norint numesti svorio svorio, nuskaitykite šiuos įvertinimus, kad sužinotumėte, kiek kalorijų reiktų, kad žmogaus svoris padidėtų nuo svarų iki svarų, esant vienam svarui per savaitę.

KAIP NUMESTI SVORIO

Sutelkite dėmesį į valgymą daugiau baltymųmažiau ar galima numesti svorio praleidžiant maisto produktų su pridėtu cukrumi ir apriboti rafinuotų angliavandenių suvartojimą. Jūs taip pat turėtumėte sutelkti dėmesį į sveikų riebalų šaltinius ir išvengti per daug sotųjų riebalų ar maisto produktų su trans-riebalais. Kiek kiek baltymų yra pakankamai?

kaip numesti riebalus aplink veršį

Vaisių baltymų poreikis priklauso nuo jūsų veiklos lygio. Pasak Amerikos sporto medicinos koledžo, norint padidinti raumenų masę, jums reikia dalyvauti jėgos mokymo programoje. Be to, turėtumėte vartoti nuo 1,2 iki 1,7 gramo baltymų vienam kilogramui kūno svorio per parą arba nuo 0,5 iki 0,8 gramo baltymų vienam kilogramui kūno svorio. Geri šalutinių baltymų šaltiniai yra liesos mėsos liesos jautienos, bizono ar kiaulienos gabalėliainaminių paukščių vištienos krūtinėlės ar kalakutienoskiaušinių, riešutų, ankštinių daržovių ir jūros gėrybių.

Kiek kalorijų per dieną žmonėms numesti svorio? Jei esate vaikinas, kurio tikslas yra išlyginti, jūs norite sukurti kalorijų deficitą svorio mažinimui. Žmogus turėtų valgyti mažiau kalorijų, nei jis turi efektyviai numesti svorį.

Paprastai, jūs turite sumažinti apie kalorijų per dieną arba kalorijų per savaitę, kad prarastumėte riebalų svarą.

Mūsų draugai

Jei norite numesti svorio greičiau, galite dvigubinti šiuos skaičius. Daugelis vyresnio amžiaus žmonių maitinimo planų naudoja standartinį svorio sumažėjimo rodiklį. Svorio mažinimo planai paprastai numato apie Tai leidžia daugeliui vyrų pasiekti per dieną kalorijų deficitą ir prarasti saugiu greičiu svarai per savaitę. Vis dėlto, amžiaus ir veiklos lygis dienos riebalų gramų suvartojimas norint numesti svorio labai svarbus.

Pažiūrėkite, kaip skaičiai pasikeičia žemiau, atsižvelgiant į žmogaus veiklos apimtis ir jo amžių. Antsvorio, sėdimas 20 metų vyras turėtų sunaudoti apie kalorijas per dieną, norint numesti svorį Antsvoris, vidutiniškai aktyvus 20 metų vyras gali sunaudoti apie kalorijas per dieną, norint numesti svorį Antsvorio, sėdimas 30 metų vyras turėtų suvalgyti apie kalorijas per dieną, kad prarastų svorį Antsvoris, vidutiniškai aktyvus 30 metų vyras gali sunaudoti apie kalorijas per dieną, kad prarasti svorį Antsvorio, sėdimas 40 metų vyras turėtų suvartoti apie kalorijas per dieną, kad prarastų svorį Lieknas svoris, vidutiniškai aktyvus 40 metų vyras gali sunaudoti apie 23 26 kalorijas per dieną, kad prarasti svorį Antsvorio, sėdimas 50 metų vyras turėtų sunaudoti apie kalorijas per dieną, norint numesti svorį Vidutiniškai aktyvus 50 metų vyras gali sunaudoti apie kalorijas per dieną, kad prarastų svorį Jei dalyvaudate aktyvios veiklos programoje arba dirbate darbe, kurioje yra daug fizinio darbo, galite suvartoti daugiau kalorijų ir vis tiek sulaužyti.

Makroelementų pusiausvyra yra svarbi svorio netekimui.

  • Kalorijų skaičiuoklė - anyparty.lt
  • Koks yra baltymų poreikis Tavo tikslui pasiekti? - anyparty.lt
  • Tiesiog išsirink sau patinkančią ir naudokis į sveikatą!
  • Tokį pilvą gali turėti daugelis – tiesiog nedarykite pagrindinių mitybos klaidų - DELFI Sveikata
  • Pasidalink su draugais!
  • Kaip numesti svorio vaikas
  • Kalorijų skaičiuoklė pagal Mifflin St. Jeor formulę | anyparty.lt

Kai pjaustysite kalorijas, pabandykite pastatyti maistą aplink liesas baltymų šaltinius ir sveikus angliavandenių šaltinius, tokius kaip sveiki grūdai, vaisiai ir daržovės. Baltymų ir pluoštinių turtingų sveikų angliavandenių padės jums jaustis visiškai ir patenkinti, kad galėtumėte laikytis savo valgio plano.

Įtraukite sveikų riebalų šaltinių, kad padidintumėte sotumą ir išlaikytumėte sveiką kūną.

Nuorodos kopijavimas

Krūtinės ląstos matmenys ir konfigūracija. Amerikos žurnalas apie kvėpavimo takus ir greitąją mediciną. Ar vyrams ir moterims yra skirtingi mitybos poreikiai? Amerikos taryba pratybose. Kovo 21 d. Fiziologiniai lyčių skirtumai. Pasekmės sporto sąlygoms. Sportinė medicina Oklendas, NZ. Related Content.