Aktyvus darbas mesti svorį, Efektyvūs patarimai: kaip mesti svorį darbe ? Per 2 savaites – 5 kilogramai - DELFI Gyvenimas

Ar rasite visus reikalingus maisto produktus artimiausioje parduotuvėje? Youtube Laikykitės režimo, iš vakarienės nedarykite pietų ir supraskite, kad valgyti bulvę ir bulvių košę nėra tas pats, — gydytojas dietologas vardija, ko vertėtų nepamiršti siekiant numesti svorio. O jei vandens reikia paėjėti į kitą biuro galą, dar geriau - neškitės ąsočius ir kelis kartus per dieną sulakstykite vandens.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Darbo dienos metu kartus per dieną užsiplikykite žaliosios arbatos be jokių priedų ir cukraus. Ji jus tonizuos, suteiks energijos, budrumo.

Efektyvūs patarimai: kaip mesti svorį darbe? Per 2 savaites – 5 kilogramai

Be to, šis gėrimas neturi kalorijųpuikiai šalina iš organizmo šlakus. Kuo dažniau pietaukite su kolegomis vyrais - užtikrintai suvalgysite mažiau nei moterų draugijoje.

aktyvus darbas mesti svorį

Nebadaukite darbo dienos metu, nes taip sulėtės medžiagų apykaita metabolizmas ir nukris hemoglobino lygis kraujyje, o dėl šių veiksnių tikrai nesulieknėsite. Užsirašykite tai, ką valgote. Remiantis tyrimais, kai mitybos sąrašiukas guli prieš akis, tai troškimas suvalgyti itin kaloringo maisto sumažėja net 15 procentų.

Svorio metimo pagrindai

Dažniau užkandžiaukite. Geriausias pasirinkimas - švieži vaisiai ir riešutai be pagardų.

aktyvus darbas mesti svorį

Dalinkitės maistu su kolegomis - taip jūs suvalgysite mažiau, be to, įsitvirtinsite kaip dosnus, draugiškas žmogus. Stenkitės valgyti iš namų atsineštą maistą.

Svorio metimas: kas efektyviau – kardio ar svorių kilnojimas?

Idealu, jei dar ir pasidalinsite su kolega. Nebus progos persivalgyti, be to, tikrai žinosite, aktyvus darbas mesti svorį valgote.

Darbo dienos metu 3—4 kartus per dieną užsiplikykite žaliosios arbatos be jokių priedų ir cukraus. Ji jus tonizuos, suteiks energijos, budrumo. Be to, šis gėrimas neturi kalorijų, puikiai šalina iš organizmo šlakus.

Juk kavinėse ir restoranuose sunku išsirinkti patiekalą, jei norite riboti kalorijas. Arba, pavyzdžiui, gal kuris nors produktas jums netinka - svogūnai, paprikos, kiauliena.

aktyvus darbas mesti svorį

Jei pietauti darbe galimybių nėra, žiūrėkite į 3 punktą Pasistatykite ant stalo vandens. Gerkite jo DAUG.

aktyvus darbas mesti svorį

O jei vandens reikia paėjėti į kitą biuro galą, dar geriau - neškitės ąsočius ir kelis kartus per dieną sulakstykite vandens. Pamatysite kolegas, dirbančius kituose skyriuose, pabendrausite ir pajudėsite.

70 kg antsvorio atsikratęs Jurijus: „Išvaizda – ne esmė. Esmė – kaip tu jautiesi“

Jei kas nors skambina jums į mobilųjį telefoną, geriau kalbėkite vaikščiodamos, išeikite juostelės t500 riebalų degikliai koridorių. Po pokalbio grįžkite atgal ir toliau darbuokitės.

aktyvus darbas mesti svorį

Jei pietūs truko vos minučių, dar kokį pusvalandį pasivaikščiokite. Nesvarbu oras - judėkite! Atsiras energijos ir dirbsite efektyviau nei nuolat teisindamasi, kad reikia dirbti, neturite laiko net kai minučių išbėgti laukan ir pakvėpuoti grynu oru.

Prikepusi prie kėdės ir stalo skųsitės galvos skausmais, nuovargiu, mažiau būsite patenkinta darbu ir gyvenimu apskritai.

aktyvus darbas mesti svorį

Ar norite taip jaustis? Nuorodos kopijavimas Patarimai: kaip sulieknėti, jei darbas sėdimas?