Aš prarandu svorį būdama nėščia. TINKAMAS RX ŽURNALAS - SVORIO METIMAS - , 50 svarų antsvorio metimas

Pirmi 3 mėnesiai man buvo labai nelengvi, pykino ne tik rytais, o ištisą dieną, tad apie svorio kontrolę negalėjo būti nė kalbos. Nubalsuojame, kurią nesąmonę valgysime, ir be jokios sąžinės graužaties tą dieną su didžiuliu malonumu tai suvalgome. Kai matydavau savo vaikelį, besiraitantį iš skausmo, visos teorijos subyrėdavo, atrodydavo — verčiau nevalgysiu to ar ano, kad tik jam būtų geriau. Fizinis krūvis ir aktyvumas buvo nemažas, susidarydavo 5 kartai per savaitę plius pasivaikščiojimai. Ši motyvacija neteisinga. Kartais noras suvalgyti praeina vien perskaičius sudėtį.

Kai motinos emocijos būna teigiamos, ji jaučiasi pakiliai ir komfortabiliai - visa tai persiduoda kūdikiui, todėl jam dar įsčiose formuojasi pozityvioji patirtis, kurią jis atsineša gimdamas į pasaulį. Nėštumo metu stenkites galvoti ne tik apie problemas, bet ir apie savo įsčiose esantį kūdikį. Vienus sunkumus keičia kiti, sudėtingos situacijos galiausiai vienaip ar kitaip išsisprendžia, o vaikas — visam gyvenimui, ir jis jausis saugus tiek, kiek jį saugosite.

Galimas išspręsti problemas bandykite spręsti, kol kas negalimų pajudinti — nejudinkite. Nebijokite kreiptis pagalbos, tarkitės su aplinkiniais, kalbėkite, prašykite pagalbos, tik svarbiausia neužsisklęskite savyje.

Sprendimas visada yra, tik galbūt jūs per daug pavargusi jį pamatyti, todėl išsipasakokite jums artimam žmogui — išgirdusi pati save, galbūt išgirsite ir problemos sprendimą.

Ilgalaikis stresas kenkia jums, kenkia jūsų vaisiui ir kenkia jūsų racionaliam mąstymui. Mokėkite ilsėtis ne tik nėštumo laikotarpiu, tačiau ir nuolat gyvenime. Esant greitam kasdieniniam tempui, savo dienotvarkę planuokite iš anksto. Praktiškai man tai nepavyko. Dabar konsultuodama nėščiąsias patarsiu kitaip — būtinai valgykite tai, ko užsimanote, leiskite sau net ir kvailystes pavyzdžiui, bulvių traškučiusbet jauskite saiką.

Kartais užgaidai patenkinti užtenka tik paragauti. Galbūt save kontroliuoti padėtų tai, kad nesveiko maisto būtų nupirkta labai mažai?

50 svarų antsvorio metimas

Traškučių — ne didžiulis pakas, o mažiausias pakelis? Jeigu leisite sau paskanauti, bet nepersivalgyti, greitai suprasite, kad tai tebuvo užgaida.

  • Category: DEFAULT 50 svarų antsvorio metimas Galime numesti svorį pagal mūsų poreikius, bet visada rekomenduojama suteikti 10 savaičių laiko, kad sumažintumėte 20 svarų.
  • V. Kurpienė: kartą mečiau svorį valgydama rūkytą dešrą ir užpilamas sriubas - LRT

Dar siūlyčiau skaityti etiketes. Kartais noras suvalgyti praeina vien perskaičius sudėtį. Nėštumo metu man kildavo noras valgyti krabų lazdelių, nors anksčiau joms buvau abejinga, pieniškas dešreles, kurias valgiau tik vaikystėje.

aš prarandu svorį būdama nėščia

Iki nėštumo nemėgau bulvių, o kai laukiausi, užsimanydavau silkės su bulvėmis. Iki nėštumo be galo mėgau pieno produktus ir marinuotus agurkėlius, o nėštumo metu negalėjau pažiūrėti į jogurtus, sūrius ar varškę. Ir į agurkėlius.

aš prarandu svorį būdama nėščia

Keistų dalykų neįsigeisdavau, tačiau nuolatos lydėjo noras bandyti vis kažką naujo ir atrasti, nuo ko nepykina, kas tiktų organizmui. Miške su slidėmis Ar skaičiavote kalorijas?

Svėrėtės kas dieną? Kai viską patyriau pati, nenorėsiu sutikti su pacientėmis, kurios sakys, kad svorio nesugebėjo kontroliuoti dar kartą priduriu — jei nėštumas sklandus, o moteris sveika. Nėštukės svorio prieauglio lentelių ir skaičiuoklių — begalės. Norite motyvacijos — išsispausdinkite, pasikabinkite virš svarstyklių, pildykite savo diagramas. Iš pradžių ant svarstyklių lipau kas dieną, nes buvo smalsu, kas vyksta, bet greitai atsibodo, tad svėriausi taip pat, kaip ir iki nėštumo, — 2—3 kartus per savaitę.

aš prarandu svorį būdama nėščia

Pirmi 3 mėnesiai man buvo labai nelengvi, pykino ne tik rytais, o ištisą dieną, tad apie svorio kontrolę negalėjo būti nė kalbos. Stengiausi, kad svoris bent nekristų. Rytais vyras man, dar nepakilusiai iš lovos, atnešdavo bananą art džiovintų vaisių bei riešutų batonėlį. Tai padėdavo nuo rytinio pykinimo. Kai pykinimas baigėsi nuėmė kaip ranka, kai suėjo 13 savaičiųsvoris augo pamažu, bet tolygiai.

Mano ginekologė nebuvo patenkinta, kad priaugu tiek mažai, ji skatino priaugti daugiau, nes medikai laikosi taisyklės — kuo mažiau sveria moteris iki nėštumo, tuo daugiau ji gali priaugti, ir atvirkščiai. Tarkime, mano svorio nėštukei būtų galima priaugti net 18 kg ir tai būtų viršutinė norma. Bet aš ribos siekti neketinau, nes galvojau apie savo ir vaiko sveikatą bei norą po gimdymo greitai susigražinti formas ir pasitikėjimą savimi.

Buvau nusiteikusi priaugti ne daugiau nei 12 kg. Tikrai nebuvo lengva.

Nėštumas ir nugaros skausmai

Šeimoje ir toliau laikėmės įprasto mitybos grafiko, o pagal jį valgome 4 kartus per dieną, būtinai pusryčiaujame, nevalgome iki miego likus 3 valandoms. Kaip ir daugumai nėščiųjų, kilo noras valgyti vakarais, leidau sau tai, tačiau… tuomet sutriko miegas.

Atsisakiau vakarinio valgymo, kad išsimiegočiau. Lankėmės įvairiuose spektakliuose, balete, klausėmės gražių koncertų, klasikinės muzikos pasirodymų — tai padėjo ir mažinti stresą, atsiradusį dėl pasikeitusio gyvenimo, sulėtėjusio ritmo, besikeičiančių kūno formų. Be to — tai leido nukreipti mintis ir nuo maisto. Mano patarimas — nebūtinai siekti priaugti didžiausią leidžiamą svorį. Apsiribokite apatine riba ir turėkite rezervą iki vidutinės ribos. Savaitė iki gimdymo Kaip nėštumo metu reguliavote fizinį krūvį?

Gyvenimo būdo nekeičiau — sportuoju daug. Su vyru 6 rytus per savaitę bėgiodavome. Tai nebuvo ilgos distancijos, apie 2—3 km, tik savo malonumui ir organizmo pažadinimui.

Bėgdavome ir šeštadieniais bei sekmadieniais, jei tik oras leisdavo. Asmeninis treneris mums sudaro viso kūno mankštos programą, žino mūsų pajėgumus, kaskart keičia krūvį. Tai funkcinės treniruotės, skirtos ne siekti rezultatų, o palaikyti organizmo tonusą, kad nesustingtume, nesustabarėtume. Kad mano organizme įvyko pokyčiai, pajutau būtent sportuodama.

Sunkiau būdavo nubėgti savus kilometrus, o per aerobiką nebepajėgdavau spėti su grupe. Fizinio krūvio netoleravimas — vienas iš aiškių nėštumo požymių. Be abejo, tiek bėgimą, tiek aerobiką teko pristabdyti. Bėgimą pakeičiau ilgais pasivaikščiojimais gryname ore. Kai nustojo pykinti, po 13 savaitės, atradau nėščiųjų mankštas 2 kartus per savaitę ir nėščiųjų jogą kartą per savaitę.

aš prarandu svorį būdama nėščia

Dalį svorio numečiau būdama su vaiku, ir vis neatėjo rytojus, kada numesti tą antrą dalį svorio. Sukviečiau kompaniją moterų, tokių pačių kaip aš, po nėštumo siekiančių numesti svorio. Kai kas priaugo svorio dėl kitų priežasčių, nes galvojo, kad reikia valgyti už du, dabar nėščiosioms aš sakau: pagalvokite, ar tikrai jūsų vynuogės dydžio vaikeliui reikia antro kepsnio arba dar vienos bandelės. Visos pasiekė puikių rezultatų.

O kad būtų dar įdomiau, parengiau paskaitas: tam aš žinių turėjau, nes ilgą laiką mityba buvo mano hobis, baigiau įvairius su mityba susijusius mokslus, kai kuriuos psichologijos kursus — maistas labai siejasi su mūsų galva. Po kurio laiko teko pasirinkti, ar tai mano pagrindinis darbas, ar vis dėlto tik hobis, nors aš tam hobiui skirdavau labai daug laiko.

V. Kurpienė: kartą mečiau svorį valgydama rūkytą dešrą ir užpilamas sriubas

Rytojus niekada neateina? Stambūs kaulai? Kartais žmonės galvoja, kad jiems sutrikę hormonai, ir dėl to negali numesti svorio, bet iš tikrųjų svorio gali numesti visi. Baimės visada sumažėja jas įvardijus.

Yra ir pratimų, pavyzdžiui, susirašyti, ką bijai prarasti. Pirma mintis, kai kalbame apie svorio metimą, būna tokia — aš tikrai nieko neprarasiu.

  • Praranda svorį po nėštumo be pratimų ir dietos.
  • Kaip iš tiesų jaučiasi vaikas pilve, kai nėščioji patiria stresą | anyparty.lt

Bet tai nėra tiesa — jeigu mes tik atrastume ir nieko neprarastume, visi mestume svorį. Pavyzdžiui, kai įsivardiji, jog bijai, kad maistas bus neskanus, įvyksta akistata, imi suprasti, ką daryti.

Svarbu atrasti naujų skanių patiekalų, tada nebeatrodo, kad kažką aukoji ar prarandi. Aš turiu alkio baimę ir žinau, kad su savimi turiu pasiimti šiek tiek maisto, jeigu yra tikimybė, kad kažkuriuo momentu jo negausiu.

Kaip sumažinti skausmą ir išvengti jo nėštumo metu? Keli paprasti patarimai gali sumažinti skausmą, kurį sukelia nėštumas: Ribokite fizinį aktyvumą. Jeigu galite, atsisakykite veiklos, kuri vargina juosmenį ir dubenį — stenkitės nestovėti ant vienos kojos, nelaipioti laiptais, ilgai nevaikščioti ir nestovėti.

Kartais tai labai paprasti sprendimai. Kas jį sukuria — tėvai?

aš prarandu svorį būdama nėščia

Vienas iš jų — tėvai, pavyzdžiui, skubinantys valgyti. Tai dažnai matoma, kai kūdikiai valgo tyrelę: jie maistą ilgai gromuliuoja burnoje, o mamos ir tėčiai nesupranta, ką ten gromuliuoti, taigi tyrelė skysta. Tačiau iš tiesų vaikų burnoje pagaminama mažiau fermentų, be to, skonio receptoriai turi gauti daugiau impulsų, ir tai, ką išmokstame kūdikystėje, tęsiasi ir vėliau.

Anksčiau, praeitame šimtmetyje, buvo toks dalykas — suvalgyk iki galo tai, kas įdėta, nes buvo didelis maisto trūkumas ir nežinojai, ar gausi ką nors vėliau ir kiek. Kai pradedame suprasti, kas su mumis darosi, nėra tikslo to jausmo neigti ar slopinti, nes jis vis tiek yra. Klausimas, kaip su juo gyventi? Ar įmanoma jį įveikti?