60 dienų mesti svorį

Jeigu norite įtraukti šį produktą į savo mitybą, paprasčiausiai juo pakeiskite kitus riebalus. Tačiau vietoj įprasto cukraus naudokite fruktozę arba rudąjį cukrų. Nors ir labai sveiki, pastarieji yra itin kaloringi.

  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.

Peržiūrų skaičius: Ar jūs esate suinteresuoti numesti svorio? Jei esate, ar jūs norite tai padaryti greitai?

60 dienų mesti svorį

Paprastai žmonėms yra patariama nepasikliauti greito svorio numetimo programomis. Nors dažniausiai šios staigios svorio metimo programos yra žalingos jūsų organizmui — daug žmonių vis tiek jas renkasi. Jei jus domina būdas numesti svorio kiek įmanoma greičiau — skaitykite toliau.

Vienas iš būdų kaip pasiekti greitą ir staigų svorio sumažinimą — sumažinti suvartojamo maisto kiekį.

Numesti svorio 60

Mažinant jūsų maisto vartojimą labai svarbu, kad jūs sumažintumėte nedaug. Deja, dauguma žmonių, kurie nori pasiekti greitų svorio metimo rezultatų galvoja, kad jie tiesiog turi nustoti valgyti.

  • Su didžiąja dalimi jos teiginių sutinkame ir mes.
  • Sveikas maistas racioną papildo palaipsniui.

Jie gali nevalgyti dieną, dvi ar net tris. Tai yra būtent tai, ko jūs neturėtumėte daryti.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Vėl pradėjus valgyti jūs susigrąžintumėte visą numestą svorį ir dar priaugtumėte 60 dienų mesti svorį antsvorio. Svarbu paminėti, kad badavimas labai kenkia jūsų sveikatai.

60 dienų mesti svorį

Kalbant apie suvartojamo maisto kiekio sumažinimą, labai rekomenduotina sumažinti saldumynų ir greito maisto vartojimą. Tam, kad greitai numesti svorio visą kūną svorį, jūs turite visiškai panaikinti greitą maistą iš savo dienos mitybos plano.

10 kg svorio netekimas per 60 dienų

Tai reiškia, kad kai jūs užsimanysite kokio nors užkandžio, jūs čiupsite apelsiną arba obuolį vietoje šokolado ar bulvių traškučių pakelio. O kas liečia saldainius ir kitus saldžiuosius skanėstus, kuriuose yra daug kalorijų ir cukraus… panaikinę juos iš savo mitybos jūs pastebėsite ženklų svorio sumažėjimą.

60 dienų mesti svorį

Sportavimas, teniruotės, mankštos yra dar vienas būdas kaip pasiekti greitą svorio numetimą. Čia yra vienas niuansas… treniruočių pagalba jūs galite iškarto nepastebėti numesto svorio kilogramais, nes jūsų svoris gali nelabai pakisti. Treniruočių metu jūs priaugsite liesos raumenų masės. Pirmuosius pakitimus pastebėsite tik po 2 — 3 savaičių.

Per karantiną lietuviai priaugo virš 2 mln. kilogramų – dietologė pataria, kaip numesti svorio

Jūsų kūnas pradės tvirtėti. Čia galioja taisyklė — kuo didesnį antsvorį jūs turite, tuo greičiau pastebėsite pasikeitimus jei aktyviai ir sistemingai treniruositės.

Kalbant apie sporto reikšmę svorio metimui galima pridurti, kad treniruotės padeda suderinti jūsų kalorijų pasisavinimą. Būtent tai ir leidžia jums prarasti svorį.

Svorio mažinimo taisyklės

Jums gali į galvą šauti viena mintis — pradėti treniruotis kiek įmanoma daugiau ir greičiau… Nedarykite to. Jei jūs nebuvote fiziškai aktyvūs, bus geriausia jei pradėsite po truputį ir bėgant laikui vis didinsite krūvį.

Taip jūs sumažinsite traumų riziką. Šie paminėti greiti svorio numetimo patarimai gali jums padėti pasiekti greitus tikslus, net jei tai ir mažas svoris, kuriuo jūs norite atsikratyti.