Svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus, DAŽNIAUSIOS SVORIO METIMO KLAIDOS ir kaip jų išvengti

Būtent tai yra svarbiausia formuojant naujus, sveikatai vertingus įpročius. Bet kuriuo atveju ji svorio metimui yra žymiai geriau negu normalus limonadas ir negu sultys.

Mes galime praleisti daug laiko bandydami įvairias strategijas, norėdami numesti svorio, galiausiai pastebėdamikad nepadarėme didelės pažangos.

Šiame straipsnyje dalijamasi 7 dažniausiai pasitaikančių svorio metimo klaidų ir patarimų, kaip jų išvengti.

Nustebsite: svorį mesti padeda ne tik treniruotės

Dažnos svorio metimo klaidos Svorio metimo dietos šiais laikais yra mada. Prieš pradedant rašyti apie įprastas svorio metimo klaidas, svarbu pažymėti, kad svorio metimas niekada neturėtų būti mūsų sveikatos sąskaita. Tikslas yra - ir visada bus - siekti tvaraus, ilgalaikio gyvenimo būdo pasirinkimo, kuris palaikytų mūsų bendrą sveikatą ir gerovę. Ekstremalios dietos ir planai ilgalaikėje perspektyvoje nėra tvarūs. Bandyti dietą po dietos Atskirkime dietą nuo gyvenimo būdo.

Dieta yra tai, ko paprastai laikomasi siekiant trumpalaikio rezultato.

Kiek svorio normalu numesti per savaitę?

Gyvenimo būdas yra tai, ką jūs tikrai galite pamatyti save veikiantį visą likusį gyvenimą. Laikantis griežtos dietos, siekiant numesti 5 kilogramus, gali pavykti per trumpą laiką, tačiau greičiausiai taip nebus. Galų gale, ilgalaikis svorio padidėjimas paprastai neįvyksta pernakt, ir tas pats pasakytina apie ilgalaikį svorio netekimą.

Tiekurie laikosi šių neveiksmingų dietų, dažnai priauga svorio. Kartais priaugdami daugiau, nei prieš pradedant laikytisdietos. Siekite mažų, realių ir pasiekiamų gyvenimo būdo pokyčių, kuriuos galima integruoti į savo kasdienybę. Pavyzdžiui, valgydami dar po vieną žalią ir oranžinę glennas harroldas numeta svorio kiekvieną dieną arba mėgaudamiesi mankšta 3 kartus per savaitę.

Trumpi ir greitai išsprendžiami sprendimai vargu ar yra veiksmingi ir taip pat gali pakenkti mūsų sveikatai. Dėmesys trumpalaikiam tikslui Viskas, kas žada greitų rezultatų, greičiausiai yra apgaulė.

svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus deginti riebalus su svoriais

Tai nebūtinai gali būti dieta. Tai gali būti kokteiliai, batonėliai, tabletės, lazerio procedūros, šviesos terapija, maisto pakeitimo produktai ir pan. Praleiskite laiką sutelkdami dėmesį į ilgalaikį tikslą; tai, ką galime padaryti lėtai ir strategiškai, kad pagerintume savo bendrą sveikatą. Keletas ilgalaikio tikso pavyzdžių gali būti vaisių ir daržovių suvartojimo didinimas arba reguliarios mankštos nustatymas. Vėlgi, tikslas yra išsiugdyti gyvenimo įpročius, kuriuos galima reguliariai vykdyti ir išlaikyti ilgą laiką.

Laikantis šių įpročių, greičiausiai bus pasiekta ilgalaikių rezultatų. Kalorijų ribojimas ir skaičiavimas Yra begalė svetainių ir šaltinių, nurodančių, kad norėdami numesti svorį, turime suskaičiuoti kalorijas.

svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus sulieknėk savo garderobą

Taip yra todėl, kad kalorijų ribojimas gali turėti neigiamų pasekmių sveikatai, įskaitant padidėjusią valgymo sutrikimų, maistinių medžiagų trūkumo, kaulų sveikatos ir nevaisingumo riziką. Kalorijų apribojimas taip pat gali sulėtinti mūsų medžiagų apykaitą, o tai trukdo ateityje, norint numesti svorio Užuot riboję kalorijas, galime klausytis alkio ženklų, kad nuspręstume, kada valgyti ir kiek valgyti.

Jei praėjo šiek tiek laiko nuo paskutinio valgio,pasimėgaukite sveiku užkandžiu. Maistas yra tam, kad mus puoselėtų ir stiprintų. Kaip sakė Hipokratas: Mūsų maisto medžiagos turi būti vaistai, o mūsų vaistai — maisto medžiagos.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Cukraus gurkšnojimas Kai kurie iš mūsų cola ar sultimis mėgaujasi kasdien. Tai gėrimai, kuriuose pilna cukraus.

svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus svorio metimas ka wazifa

O ml buteliuke yra daugiau nei 50 g cukraus ir tai yra daugiau nei 12 arbatinių šaukštelių! Geriausias gėrimas žmogui žinoma yra vanduo, tai vienintelis skystis, kuris tikrai numalšina troškulį. Jeigu norisi ko nors gazuoto ir su skoniu, rekomenduoju pabandyti kambučios gėrimą. Tai sveika švelniai gazuota alternatyva. Vanduo yra svarbi bet kurio tvaraus ir sveiko gyvenimo būdo dalis. Mūsų kūnui reikia vandens, kad turėtume normalią medžiagų apykaitą.

svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus kaip prarasti rankų riebalų bingo sparnus

Visos dienos metu nešiokitės su savimi vandens buteliuką, kad ištroškus nemaišytumėte to su alkiu. Prieš valgį, išgerkite gerą stiklinę vandens, taip sumažindami riziką persivalgyti. Jei paprastas vanduo nėra skanus, pabandykite paskaninti jį šviežiais vaisiais, mėtomis ar agurkų griežinėliais!

Kaip pamatyti svorio metimo rezultatus

Pasitikėjimas vien svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus Tyrimai ir toliau rodo, kad valios jėga yra išeikvojamas šaltinis. Jei pasikliaujame vien valios jėga, siekdami mažiau valgyti ar daugiau treniruotis, galime pastebėti, kad taktika ilgainiui nesuveikia. Vietoj to, mes galime sutelkti dėmesį į savo, kodėl-jėgą. Kokia svorio metimas kiek laiko reikia pamatyti rezultatus tikroji priežastis, norėjimo valgyti maistingesnį ir sveikesnį maistą? Kodėl mes norime sportuoti reguliariau?

Nelaikykite namuose saldumynų ar kito nesveiko maisto, jei žinote, kad anksčiau ar vėliau juo susiviliosite.

Kiek laiko pamatyti svorio metimo rezultatus

Nebus namuose ,reiškias sumažės tikimybė suvalgyti, tai ko vėliau galite gailėtis. Nerealių tikslų nusistatymas Pernelyg aukštų tikslų nusistatymas yra gana dažnas dalykas. Siekiant ugdyti realių tikslų išiskėlimą ir jų laikymosi, reikėtų ieškoti kvalifikuoto sveikatos priežiūros specialisto palaikymo. Pažiūrėkite į sėkmingiausius sportininkus: jų sėkmė, be abejo, yra dėl jų nenumaldomų pastangų, bet taip pat iš dalies dėl vykdomų treniruočių, vadovavimo ir patarimų, kuriuos jie gauna iš įvairių sričių specialistų.

Profesinės paramos ieškojimas gali padėti pasiekti užsibrėžtus tikslus. Nesvarbu, ar tai dietologas, norintis padėti pasirinkti maistą, ar licencijuotas psichinės sveikatos palaikymo terapeutas.

Kuo daugiau mes mokomės iš savo patirties, tuo daugiau ir toliau žengiame į priekį savo tikslų link: lėtai bei stabiliai.