Cla apžvalga svorio

Visuomenės sveikata Nutr. Tačiau iššūkis yra tas, kad kai kurie labiausiai CLA turtingi maisto produktai yra kaloringi, o ne širdies sveiko pobūdžio ir labai kenksmingi riebalai. Taip pat turi funkciją, pranešti apie tai mašinistui vairo kryptimi. Yra laisvės pilnatvę ir neįtikėtinai patogios sėdynės su šonine atrama, būtinai malonumas žinovų komforto. Gegužės mėn. Gruodis 27, Kas yra konjuguota linolo rūgštis CLA?

Ne visi riebalai yra sukurti vienodi. Kai kurie iš jų paprasčiausiai naudojami energijai, o kiti daro stiprų poveikį sveikatai.

CLA svorio praradimo rezultatai - tik faktai

Konjuguota linolo rūgštis CLA yra riebalų rūgštis, randama mėsoje ir piene, kuri, kaip manoma, turi įvairią naudą sveikatai 1. Tai taip pat populiarus svorio netekimo priedas 2. Šiame straipsnyje nagrinėjamas CLA poveikis jūsų svoriui ir bendrai sveikatai. Kas yra CLA? Linolo rūgštis yra labiausiai paplitusi omega-6 riebalų rūgštis, kurios dideliais kiekiais randama augaliniuose aliejuose, bet mažesniais kiekiais - kituose kituose maisto produktuose.

Yra 28 skirtingos CLA formos 3.

cla apžvalga svorio

Skirtumas tarp šių formų yra tas, kad jų dvigubos jungtys yra išdėstytos įvairiais būdais. Svarbu nepamiršti, kad kažkas tokio mažo, kaip tai gali padaryti mūsų ląstelėms skirtą pasaulį.

  • Automobilių Mercedes CLA specifikacijos, pakavimas, apžvalgos
  • Svorio metimas eft bakstelėjus
  • Kaip greitai sudeginti krūtinės riebalus
  • Numesti svorio oyunu

CLA iš esmės yra nesočiųjų omega-6 riebalų rūgščių rūšis. Kitaip tariant, tai techniškai yra transriebalai, bet natūralus transriebalų tipas, esantis daugelyje sveikų maisto produktų 4.

Ar CLA (konjuguota linolo rūgštis) gali padėti numesti svorio?

Daugybė tyrimų rodo, kad pramoniniai trans-riebalai, kurie skiriasi nuo natūralių veidrodinis svorio kritimas, tokių kaip CLA, yra kenksmingi, jei vartojami dideliais kiekiais 5, 6, 7. Santrauka CLA yra omega-6 riebalų rūgščių rūšis.

cla apžvalga svorio

Nors techniškai tai yra transriebalai, jie labai skiriasi nuo pramoninių trans-riebalų, kurie kenkia jūsų sveikatai. Randama jautienoje ir piene - ypač iš žolių, kurių pašarai šerti Pagrindiniai CLA mitybos šaltiniai yra atrajotojų, tokių kaip karvės, ožkos ir avys, mėsa ir pienas.

Bendras CLA kiekis šiuose maisto produktuose labai skiriasi priklausomai nuo to, ką gyvūnai valgė 8.

cla apžvalga svorio

Daugelis žmonių jau laikosi dietos cla apžvalga svorio kurios CLA. Vidutinis suvartojimas JAV yra apie mg per dieną moterims ir mg vyrams Atminkite, kad CLA, kurį rasite maisto papilduose, nėra iš natūralių maisto produktų, bet yra pagamintas chemiškai keičiant linolo rūgštį, esančią augaliniuose aliejuose Skirtingų formų pusiausvyra yra labai iškraipoma papilduose.

Juose yra CLA rūšių, kurių gamtoje niekada nebuvo daug 12, Santrauka Pagrindiniai CLA mitybos šaltiniai yra pienas ir karvių, ožkų ir avių mėsa, o CLA papildai gaminami chemiškai keičiant augalinius aliejus.

Ar tai gali padėti riebalų deginimui ir svorio netekimui? Biologinį CLA aktyvumą pirmiausia atrado tyrėjai, kurie pažymėjo, kad tai gali padėti kovoti su pelių vėžiu Vėliau kiti tyrėjai nustatė, kad tai taip pat gali sumažinti cla apžvalga svorio riebalų kiekį Padidėjus nutukimui visame pasaulyje, išaugo susidomėjimas CLA kaip galimu svorio netekimo gydymu. Tiesą sakant, CLA gali būti vienas išsamiausiai ištirtų svorio metimo priedų pasaulyje.

Konjuguota linolo rūgštis (CLA): privalumai, dozavimas, šalutinis poveikis

Tyrimai su gyvūnais rodo, kad CLA gali sumažinti kūno riebalus keliais būdais Tyrimais su pelėmis nustatyta, kad jie sumažina suvartojamo maisto kiekį, padidina riebalų deginimą, skatina riebalų skaidymąsi ir slopina riebalų susidarymą 17, 18, 19, CLA taip pat buvo išsamiai ištirtas atsitiktinių imčių kontroliuojamais tyrimais, kurie yra auksinis mokslinio eksperimento su žmonėmis standartas, nors ir su įvairiais rezultatais.

Kai kurie tyrimai rodo, kad CLA gali smarkiai prarasti riebalus žmonėms.

Konjuguota linolo rūgštis, dar vadinama CLA, yra papildas, kurį kai kurie dietai imasi, kad greičiau prarasti svorį. Tai yra daugybė svorio netekimo priemonių, kurias matote internetu ir parduotuvėse, dalis. Ar CLA verta daryti, jei jūsų tikslas yra sumažinti? Prieš atidarę savo piniginę, kad mokėtumėte tabletes, turėtumėte sužinoti daugiau apie CLA svorio netekimo rezultatus mokslinių tyrimų metu ir apie šio priedo papildomas naudą bei trūkumus. Kas yra CLA?

Tai taip pat gali pagerinti kūno sudėjimą, nes sumažėja kūno riebalai ir padidėja raumenų masė 21, 22, 23, 24, Tačiau daugelis tyrimų nerodo jokio poveikio 26, 27, Peržiūrėjus 18 kontroliuojamų tyrimų, nustatyta, kad CLA sukelia nedidelį riebalų nuostolį Poveikis ryškiausias per pirmuosius šešis mėnesius, po to riebalų nuostoliai trunka iki dvejų metų.

Ši diagrama parodo, kaip laikui bėgant sulėtėja svorio metimas: Remiantis šiuo dokumentu, maždaug šešis mėnesius CLA per savaitę cla apžvalga svorio gali prarasti 0,2 svaro 01 kg riebalų.

Kitoje apžvalgoje buvo surinkta nuomonė, kad CLA numetė maždaug 3 svarus 1,3 kg daugiau svorio nei placebas Nors šie svorio metimo padariniai gali būti statistiškai reikšmingi, jie yra maži ir yra šalutinio poveikio tikimybė.

  • AR CLA (KONJUGUOTA LINOLO RŪGŠTIS) GALI PADĖTI NUMESTI SVORIO? - FITNESAS -
  • Džiovinti abrikosai svorio metimui
  • Numesti svorio numalšinti nugaros skausmus
  • Dinamiškas svorio metimas kolumbija sc

Santrauka Nors CLA papildai yra susiję su riebalų nuostoliais, poveikis yra nedidelis, nepatikimas ir mažai tikėtina, kad tai pakeis kasdienį gyvenimą. Galima nauda sveikatai Gamtoje CLA daugiausia randama atrajotojų riebalų mėsoje ir piene.

Suprasti konjuguotą linoleino rūgštį (CLA), skirtą svorio kritimui

Daugelyje ilgalaikių stebėjimo tyrimų buvo įvertinta ligų rizika žmonėms, kurie vartoja didesnį CLA kiekį. Pažymėtina, kad žmonėms, kurie gauna daug CLA iš maisto produktų, yra mažesnė įvairių ligų, įskaitant 2 tipo diabetą ir vėžį 31, 32, Be to, tyrimai šalyse, kuriose karvės daugiausia ėda žolę, o ne grūdus, rodo, kad žmonėms, kurių organizme didžiausias CLA, yra mažesnė širdies ligų rizika Tačiau šią mažesnę riziką taip pat gali sukelti kiti apsauginiai komponentai, esantys gyvuliniuose produktuose, kuriais minta žolė, pavyzdžiui, vitaminas K2.

Žinoma, žole maitinama jautiena ir pieno produktai yra sveiki dėl įvairių kitų priežasčių.

cla apžvalga svorio

Santrauka Daugybė tyrimų rodo, kad žmonės, kurie valgo daugiausia CLA, pagerino medžiagų apykaitą ir sumažina daugelio ligų riziką. Didelės dozės gali sukelti sunkų šalutinį poveikį Įrodymai rodo, kad naudinga gauti iš maisto nedidelius natūralios CLA kiekius. Tačiau papilduose esanti CLA yra pagaminta chemiškai keičiant linolo rūgštį iš augalinių aliejų.

Paskola automobiliui Pasiūlymai iš 20 kreditorių Nerijus Paketūras Autoasas. Šis nedidukas sedanas pasižymi dinamišku, jaunatvišku dizainu, galingais varikliais ir yra orientuotas į jaunesnius pirkėjus, kurie visada buvo silpnoji kompanijos produkcijos pirkėjų grandis. Saugokitės BMW ir Audi!

Jie paprastai būna kitokios nei CLA natūraliai randami maisto produktuose. Papildomos dozės taip pat yra daug didesnės už tas, kurias žmonės gauna iš pieno ar mėsos. Kaip dažnai būna, kai kurios molekulės ir maistinės medžiagos yra naudingos, kai natūraliame maiste jų svorio metimas dickinson nd tikruose maisto produktuose, tačiau didelėmis dozėmis tampa kenksmingos.

cla apžvalga svorio

Tyrimai rodo, kad taip yra su CLA papildais. Didelės papildomos CLA dozės gali padidinti riebalų kaupimąsi jūsų kepenyse, o tai yra žingsnis link metabolinio sindromo ir diabeto 35, 36, Atminkite, kad daugelyje svarbių tyrimų su gyvūnais buvo vartojamos daug didesnės dozės, nei tie žmonės gauna iš papildų.

Tačiau kai cla apžvalga svorio žmonių tyrimai, naudojant pagrįstas dozes, rodo, kad CLA papildai gali sukelti keletą lengvų ar vidutinio sunkumo šalutinių reiškinių, įskaitant viduriavimą, atsparumą insulinui ir oksidacinį stresą Keli tyrimai su gyvūnais pastebėjo žalingą CLA šalutinį poveikį, pavyzdžiui, padidėjusį kepenų riebalų kiekį.

Dozavimas ir saugumas Daugelio CLA tyrimų metu buvo vartojama 3,2—6,4 gramo paros dozė. Vienoje apžvalgoje padaryta išvada, kad norint numesti svorio reikia mažiausiai 3 gramų per dieną Dozės, neviršijančios 6 gramų per dieną, laikomos saugiomis, nepranešant apie sunkų neigiamą šalutinį poveikį žmonėms 41, Tačiau atminkite, kad padidėjus dozėms, šalutinio poveikio rizika padidėja.

Ar CLA dirba dėl svorio kritimo?

Santrauka CLA tyrimais paprastai buvo vartojamos 3,2—6,4 gramo paros dozės. Įrodymai rodo, kad vartojant iki 6 gramų per dieną dozes, jis nesukelia rimto neigiamo poveikio, tačiau didesnės dozės padidina riziką.

Esmė Tyrimai rodo, kad CLA turi tik nedidelį poveikį svorio metimui. Dozės iki 6 gramų per dieną nesukelia jokio rimto šalutinio poveikio, tačiau nerimaujama dėl ilgalaikio papildomų dozių poveikio sveikatai. Prarasti kelis kilogramus riebalų gali būti neverta dėl galimo pavojaus sveikatai - juo labiau, kad yra geresnių būdų numesti riebalus.